تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
plusresetminus
حزب الله : معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها، انقلاب اسلامی می‌تواند به دشمن تودهنی بزند.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۴۱۸
انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم‌ها به دشمنان تودهنی می‌زند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده دندانپزشکی ارتش و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران کاری بزرگ و ارزنده برای ارائه خدماتی مناسب در حوزه دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده های ارتش و نیروهای مسلح است.
 
وی افزود: امکانات و سرمایه خوبی پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به روزی در این مجموعه تهیه شده است تا بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیروهای مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.
 
دریادار سیاری در پاسخ به سوالی درباره امکانات و ویژگی‌های مجتمع غدیر، ادامه داد: زیربنای کل این مجموعه ۱۰ هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان است و صددرصد تجهیزاتی که در داخل این مجموعه ارائه شده، تولید داخل است. ما دیگر برای دریافت تجهیزات نگاه به بیرون نداریم.
 
معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: خدمات این مجموعه برای اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌های بیمه امکان‌پذیر است.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب، ارتش چه دستاوردهایی را رونمایی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام می‌دهیم که دشمن فکر نکند می‌تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. افتتاح همین دانشکده یک حرکت بزرگ علمی است؛ یعنی ما به جایی رسیده‌ایم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم و در حوزه تجهیزات امروز به جایی رسیده‌ایم که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم.
 
سیاری تاکید کرد: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی را به ناوگان نیروی دریایی ارتش الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت. امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها انقلاب اسلامی می‌تواند تودهنی به دشمن بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیده‌ایم.
 
معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان در خصوص جلسه وی با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز گفت: ما مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری می‌کنیم و به همین خاطر خدمت آقای نوبخت رسیدیم و میزان اعتبارات مصوب را کنترل و هماهنگ کردیم تا بتوانیم‌ کمبودها و کسری‌ها را رفع کنیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین