تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
plusresetminus
حزب الله : سرپرست باشگاه پرسپولیس از پخش گزارشهای مربوط به پشت پرده انعقاد قرارداد یک برند خاص با این باشگاه در برنامه ۹۰ انتقاد کرد.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۳۵۳
انتقاد غیرمستقیم پرسپولیس از فردوسی پور

 

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اکبر طاهری با اشاره به سفرش به شیراز به همراه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای افتتاح فروشگاههای اسپانسر این باشگاه گفت: متاسفانه برخی از برنامه های سیمایی سعی داشتند مطالب غیر واقعی را عنوان کنند و حتی این طور نشان بدهند که روابطی در کار بوده است در حالی که اصلا این طور نبود.

منظور طاهری، عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ بود که چند هفته پیش گزارشهای جنجالی را درباره نحوه انعقاد قرارداد اسپانسر خاص با باشگاههای لیگ برتری و پرسپولیس پخش کرده بود.

وی افزود: وقتی ما به شیراز رفتیم دیدم که ۲۰۰ زن و مرد ایرانی در تولیدی اسپانسر ما مشغول کار بودند و همین باعث شد تا اشک شوق بریزم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگویی دیگر در مورد پرونده حقوقی ژوزه گفت: پرونده حقوقی پیگیری مطالبات مربی پرتغالی پیشین تیم پرسپولیس در حال پیگیری است و طی روزهای آتی در این زمینه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت

وی در مورد سرشماره هواداری باشگاه تاکید کرد: از سال گذشته با سرشماره سامانه هواداری نسبت به درآمدزایی برای باشگاه اقداماتی صورت گرفت و پیش از اتمام فصل گذشته نیز مذاکراتی با برخی سرمایه گذاران صورت گرفت.

طاهری در مورد نگرانی هایی مبنی بر تقابل لیدرهای پرسپولیس با تیم ملی ایران گفت: تیم ملی حاصل برآیند تمام تیم های باشگاهی کشور است و در صورت تعامل سازنده میان آن ها با فدراسیون می تواند تاثیر مطلوبی بر عملکرد تیم ملی داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین