تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
حزب الله : معاون خدمات شهری شهرداری کرج، گفت: طرح مهار آب‌های سطحی و سیلاب‌ها با جدیت از محل منابع اعتباری شهرداری دنبال می شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۱۵۵
اجرای طرح مهار آب‌های سطحی و سیلاب‌ها از محل اعتبار شهرداری

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسن مدیرروستا در حاشیه مانور زمستانه شهرداری کرج  اظهار کرد: با توجه به هدر رفت سیلاب ها و آثار مخرب آن‌ها ، شهرداری کرج طرح حفاری چاه های جذبی برای مهار این آب‌ها در برنامه کاری خود قرار داده است.
 
این مسئول از حفر 500 حلقه چاه برای کنترل و جذب سیلاب های این کلانشهر خبرداد و افزود: حفاری 500 حلقه چاه در ماه های گذشته موجب شد تا بخش قابل توجهی از سیلاب های کرج به سفره های زیر زمینی هد ایت شود.
 
معاون خدمات شهری شهرداری کرج تصریح کرد: شهرداری کرج برای حفر چاه های جذبی سالانه بودجه مستقل در مرکز و مناطق دهگانه اختصاص داده است تا در زمان بارش ها شاهد آبگرفتگی معابر شهری نباشیم.
 
مدیر روستا با اشاره به اینکه ظرفیت معابر شهری کرج در زمان بارندگی بیشتر از 30 میلی متر بارش نیست، بیان کرد: اگر روان آب‌ها به سمت سفره‌های زیرزمینی هدایت نشود به زیر ساخت‌های شهری آسیب وارد خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: اکنون کلکتورخیابان شهید بهشتی کرج فعال شده و با فعال سازی این کلکتور آبگرفتگی معابر جهانشهر نیز مهار شده است .
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین