تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
plusresetminus
حزب الله : باب دیلن که به عنوان برنده نوبل ادبیات امسال انتخاب شده در دیدار نوبلیست‌های امسال با اوباما که دیروز در کاخ سفید برگزار شد، شرکت نکرد.
۰
کد مطلب : ۱۲۸۴۹۱
برنده نوبل ادبیات به دیدار اوباما نرفت/ باب دیلن بازهم غایب بود
 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اوباما به شیوه هر سال، ملاقاتی با نوبلیست‌های سال آمریکایی ترتیب داد و پذیرای برندگان نوبل فیزیک، اقتصاد و شیمی شد که امسال از آمریکا موفق به دریافت این جایزه شده بودند.

این رسمی هر ساله در کاخ سفید است و اوباما در آخرین روزهای حضورش در کاخ سفید میزبان چهار برنده نوبل امسال شد. با این حال باب دیلن ترانه‌سرا و خواننده که امسال برای شعرهایش به عنوان برنده نوبل ادبیات انتخاب شد در این جمع شرکت نکرد.

اوباما در این دیدار از این برندگان نوبل که آمریکایی بودند یا با انجام امور تحقیقاتی در دانشگاه‌های آمریکا به عنوان  برنده نوبل انتخاب شده بودند، تقدیر کرد.

باب دیلن چندی پیش پس از مدت‌ها سکوت اعلام کرد نمی‌تواند در مراسم اهدای جایزه شرکت کند. اما او سال آینده در استکهلم برنامه اجرا می‌کند و احتمالا آن زمان جایزه خود را دریافت می‌کند.

درباره اینکه دیلن در نشست کاخ سفید شرکت می‌کند یا خیر نیز حدس و گمان‌های مختلفی وجود داشت اما سخنگوی کاخ سفید رسما اعلام کرد که وی در این نشست حضور نیافته است. سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد دیلن دلیلی برای عدم حضورش ارایه نکرده است. وی یادآوری کرد که دیلن و اوباما پیش از این در مراسم اهدای مدال آزادی یکدیگر را مقالا ت کرده بودند و اوباما از دیدار با وی بسیار خشنود بود.

در سال ۲۰۱۲ اوباما مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا را به باب دیلن اهدا کرده بود.   

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین