تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
plusresetminus
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا:

محدودیت و ممنوعیت‌های پایانی هفته

حزب الله: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای 5 الی 7 آذرماه مقررات ویژه‌ای را در جاده‌های کشور به مرحله اجرا گذاشته است.
۰
کد مطلب : ۶۹۷۴۷
محدودیت و ممنوعیت‌های پایانی هفته
 
  •  
  •  

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام آخر هفته را به شرح ذیل اعلام کرد:

 

1- تردد موتورسیلکت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 5 آذر لغایت ساعت 24 جمعه 7 آذر از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، قزوین - رشت، تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

2- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

 

3- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه 7 آذر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

 

4- تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

 

5- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 5، 6 و 7 آذر از محور هراز ممنوع است.

 

6- تردد کلیه تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه 7 آذر از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند باید به نحوی برنامه‌ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنها جلوگیری می‌شود.

 

سرهنگ حمیدی ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون، کامیونت و تریلر اعلام می‌شود مجاز به تردد نیستند.

 

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی خاطر نشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین