تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
plusresetminus
حزب الله : معاون استاندار البرز با بیان اینکه البرز در ادامه همکاری‌های مشترک میزبان هیات تجاری افغانستان است،گفت: نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری البرز علی رغم فضاسازی رسانه‌ای دشمن به نسبت سال گذشته پررنگ‌تر در حال برگزاری است.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۳۲۸
هیات تجاری افغانستان به استان البرز سفر می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عبادالله کامکار در رویداد استارتاپی مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز و خانه استارتاپ کرج که  امروز در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز، استانی صنعتی و قطب صنعتی و علم و فناوری است.
 
وی افزود: دستاوردهای استارتاپ‌های استان البرز بسیار زیاد بوده و این ظرفیت‌ها در حال رشد و رونق است.
 
معاون استاندار البرز با بیان اینکه واحدهای صنعتی زیادی با محوریت صادرات در استان البرز  فعالیت می‌کنند، بیان کرد: استارتاپ ها می توانند با از بین بردن واسطه‌ها از افزایش قیمت کالاها جلوگیری کرده و باید به جایی رسید که این استارتاپ‌ها واسطه‌ها را حذف کنند.
 
وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط بیرونی در برخی از حوزه‌ها از جمله کشاورزی می‌تواند به افزایش بهره‌وری بینجامد،تصریح کرد: بازاریابی محصولات استان البرز در حال حاضر نیازمند کار در حوزه استارتاپ و خلاقیت و نوآوری است.
 
کامکار با بیان اینکه وجود این استارتاپ ها که رابط منصفی بین تولید‌کننده و مصرف کننده باشند لازم است، تصریح کرد: ما هم از این توان و ظرفیت‌های استارتاپی حمایت می‌کنیم.
 
معاون استاندار البرز با بیان اینکه حمایت لازم از رویدادهای نوآورانه در استان البرز انجام می‌شود، عنوان کرد: استان البرز در حوزه صنعت به این موضوع نیاز دارد و باید در حوزه صنعت رویدادهای استارتاپی تقویت شود.
 
کامکار با بیان اینکه باید در صادرات تغییرات در حوزه تکنولوژی, بیوتکنولوژی و دانش بنیان فعالیت کنیم،گفت: در استان البرز هم این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد تا از این دشمنی‌ها در حوزه تحریم عبور کنیم.
 
وی با بیان اینکه استان البرز در ادامه همکاری‌های مشترک میزبان هیات تجاری افغانستان است،گفت: نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز علی رغم فضاسازی رسانه ای دشمن به نسبت سال گذشته پررنگ تر و گسترده‌تر در حال برگزاری است و این نشان از شناخت و آگاهی دقیق تولیدکنندگان دارد که هر وقت دشمن بخواهد برای ضربه زدن به ایران گام بردارد تولیدکنندگان هم در راستا با مردم برای اعتلای ایران اسلامی قدم بر می‌دارند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین