تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
plusresetminus
حزب الله: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: در خصوص فضای مجازی ما هیچ گاه نمی‌گوییم باید بسته شود و این موضوع عملی هم نیست اما دولت باید نسبت به فضای مجازی نظارتی دقیق داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۱۸۹۷۶۴
هیچ‌گاه نمی‌گوییم فضای مجازی باید بسته شود؛ دولت ‌نظارتی دقیق داشته باشد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت‌الله العظمی سبحانی: هیچ‌گاه نمی‌گوییم فضای مجازی باید بسته شود؛ دولت ‌نظارتی دقیق داشته باشد
 
 آیت‌الله العظمی سبحانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سال روز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاریخ اسلام را به خوبی می‌دانم و اذعان می‌دارم که خدماتی جمهوری اسلامی امروز قابل مقایسه با گذشته نیست.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی در بین انقلاب‌های دیگر بی نظیر بود، باید انقلاب از ابتدا نسبت به فناوری توجه ویژه ای می‌کرد تا اقتصاد به وضع مطلوب تری می‌رسید.
 
مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر ارزش واهمیت شهر مقدس قم ادامه داد: قم یک شهر مرکزی برای شیعه است و تشیع توجهش به قم و نجف است، زمانی قم قداست داشت اما متأسفانه قداست قم کم رنگ شده ‌و دشمن تلاش می‌کند تا این قداست روز به روز کمرنگ تر شود که باید برای این موضوع فکری شود.
 
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از اهل بیت (ع) گفت: هر جمعیتی که دو روزش از نظر علم و دانش یکسان باشد ضرر کرده است.
 
    
آیت الله العظمی سبحانی با تاکید براینکه ابتکارات باید به گونه‌ای باشد که گره از زندگی‌ بگشاید، افزود: تحقیق و فناوری باید در زمینه ای باشد که گره را باز کند و اکتشافات و تحقیقات زمانبندی و رده بندی داشته باشند.
 
وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: در خصوص فضای مجازی ما هیچ‌گاه نمی‌گوییم باید بسته شود و این اصلاً عملی هم نیست اما دولت باید نسبت به فضای مجازی نظارتی دقیق داشته باشد.
 
مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: همان طوری که در جاده‌ها برای جلوگیری از تخلفات مأمورهای پلیس حضور دارند، رها بودن فضای مجازی هیچ‌گاه به صلاح نیست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین