تاریخ انتشارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
plusresetminus
حزب الله:نرخ جدید تعرفه های اعتباری شرکت ایرانسل با وجود اصرار وزارت ارتباطات بر ثابت ماندن یا حتی کاهش تعرفه های تلفن همراه اعلام شد.
۰
کد مطلب : ۵۸۹۵۶
افزایش تعرفه های سیم کارت های اعتباری ایرانسل
به گزارش شبکه خبری حزب الله، بر اساس اعلام  پایگاه اطلاع رسانی اپراتور دوم ( ایرانسل ) ، تعرفه تماس داخل شبکه مشترکان اعتباری این شرکت 669 ریال اعلام شده است، این درحالی است که قبل از این تعرفه دقیقه ای 620 ریال بوده است.



همچنین تماس خارج شبکه اپراتور دوم ( از خط ایرانسل به خط ثابت ) که پیش از این دقیقه ای 852 ریال بود ، اکنون به 799 ریال کاهش پیدا کرده است.



همچنین  تماس خارج از شبکه این اپراتور (از خط ایرانسل به دیگر خطوط تلفن همراه ) نیز از 852 به 929 ریال افزایش یافته است.



بر اساس تعرفه های جدید، تعرفه پیامک فارسی نیز از یکصد ریال به یکصد و پنج ریال افزایش یافته است.



معاون ایرانسل : در برخی از تعرفه ها افزایش و در برخی دیگر کاهش داشتیم



معاون فنی شرکت ایرانسل گفت:تعرفه تماس داخل شبکه مشترکان اعتباری این شرکت از 620 ریال به 699 ریال افزایش یافته است .



علی اصغر عینی پور ، با اشاره به تغییرات ایجاد شده در تعرفه های مشترکان اعتباری شرکت ایرانسل گفت : تعرفه ارتباط مشترکان اعتباری شبکه ایرانسل به تلفن های ثابت هم با 53 ریال کاهش از 852 ریال به 799 ریال رسیده است .



وی همچنین درباره تعرفه تماس مشترکان اعتباری ایرانسل با سایر اپراتورهای تلفن همراه نیز گفت : تعرفه این نوع تماس نیز از 852 ریال به 929 ریال افزایش یافته است .



معاون فنی ایرانسل همچنین با اشاره به افزایش 5 ریالی تعرفه پیامک مشترکان اعتباری ایرانسل ، درباره تغییر تعرفه در سرویس ام ام اس نیز گفت : تعرفه های ام ام اس ایرانسل از 320 ریال به 199 ریال کاهش پیدا کرده است .



وی همچنین درباره تغییرات تعرفه مشترکان ثابت ایرانسل  نیز گفت : در تعرفه های سیم کارتهای دائم خود کاهش تعرفه داشتیم و این تعرفه از 620 ریال به 499 ریال به ازای هر دقیقه کاهش پیدا کرده است .



عینی پور افزود : تعرفه ها در سیم کارتهای دائمی به صورت ثانیه محاسبه می شود و تعرفه های این نوع سیم کارت در همه نوع تماس داخل شبکه و خارج از شبکه و تماس به تلفن همراه و تلفن ثابت یکسان خواهد بود .



وی تعرفه ها در سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل را در مقایسه با سایر اپراتورها مقرون به صرفه تر دانست .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین