تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
plusresetminus
حزب الله : رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش میزان تقاضا، قیمت ماهی از 20 اسفند‌ماه به بعد حدود 15 درصد افزایش می‌یابد.
۰
کد مطلب : ۷۷۹۴۶
قیمت مرغ از سه روز دیگر کاهش می‌یابد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،مهدی یوسف خانی اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید ماهی در روزهای پایانی سال، قیمت آن از 20 اسفندماه به بعد گران شده و بعد از این ایام قیمت آن دوباره به روال قبل بازگشته و حتی به کمتر از قیمت فعلی نیز خواهد رسید.
 
قیمت انواع ماهی در بازار
 
وی درباره‌ی قیمت ماهی‌های پرمصرف گفت: در حال حاضر هر کیلو ماهی شیر جنوب 24 هزار و 500 تومان، قزل‌آلا 14 هزار و 500 تومان، ماهی تیلاپیا 21 هزار تومان، ماهی آمور جنوب 21 هزار و 500 تومان، حلوا سیاه 21 هزار تومان و ماهی آزاد دزفولی 7000 تومان به فروش می‌رسد که از 20 اسفندماه به بعد 15 درصد افزایش قیمت خواهند داشت.
 
کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده
 
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی همچنین از کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده خبر داد و گفت: سیر نزولی قیمت مرغ از اواخر هفته جاری شروع شده و تا پایان هفته به کیلویی 7200 تا 7500 تومان خواهد رسید که در حال حاضر قیمت آن کیلویی 8100 تومان است.
 
یوسف خانی با بیان این‌که گرانفروشی در این زمینه وجود ندارد، گفت: قیمت مرغ در مقایسه با دیگر مواد پروتئینی ارزان تر است و تا به حال گزارشی در رابطه با تخلف واحد‌های صنفی نداشتیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین