تاریخ انتشاردوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
plusresetminus
حزب الله : مسابقه نقاشی هسته‌ای با موضوع "دشمن بابای علیرضا و بابای آرمیتا" در مدرسه امیرالمومنین مشکین دشت کرج برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۸۷۲۰۶
مسابقه نقاشی هسته‌ای در کرج برگزار شد
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت الاسلام والمسلمین ناصر مظلوم  با اشاره به اینکه بنیاد منتظران مهدی(عج) رزمندگان مشکین دشت مدت 19 سال است که در منطقه محروم مشکین‌دشت مشغول به کار است، اظهار داشت: عمده فعالیت‌های این نهاد فعالیت فرهنگی، هنری، بصیرتی و دینی است.

مسئول بنیاد فرهنگی مذهبی منتظران مهدی(عج) رزمندگان مشکین دشت افزود: در راستای ارتقا سطح بصیرت و آگاهی مردم از جمله کودکان و نوجوانان برنامه‌های خوبی برگزار شده است که مسابقه نامه و نقاشی با موضوع "دشمن بابای علیرضا و بابای آرمیتا" دانشمندان هسته‌ای کشور یکی از مهم‌ترین آن‌ها است.

وی با بیان اینکه با همکاری مجموعه عمار این مسابقه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این مسابقه در رده سنی نونهالان، کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مظلوم با اشاره به اینکه آثاری به این مسابقه ارسال شده است، تصریح کرد: بعد از بررسی آثار توسط تیم داوری به نقاشی‌های برتر همزمان با روز عید فطر جوایزی اعطا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی این مسابقه دغدغه اصلی مقام معظم رهبری در رابطه با انرژی هسته‌ای و دانشمندان هسته‌ای است، گفت: خطوط قرمز مدنظر رهبری معظم انقلاب باید مورد توجه همه قرار گیرد.

مسئول برگزاری این مسابقه با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این مراسم افزایش آگاهی و ایجاد روشنگری بین اقشار مختلف مردم بوده است، اظهار داشت: باید خانواده‌ها را نسبت به مواضع خصمانه دشمن آگاه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند داریوش رضایی‌نژاد شهید هسته‌ای کشورمان با کودکان حاضر در مسابقه گفت‌وگوی تلفنی برقرار کرد و کودکان یک‌نوا و متحد حمایت خود را از دانشمندان و شهدای هسته‌ای ابراز کردند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین