تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
plusresetminus
حزب الله : معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش دفاع از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی است، گفت: ارتش از توانمندی مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۳۶۲
ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش دفاع از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی است، گفت: ارتش از توانمندی مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.
 
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین اختتامیه شانزدهمین دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز سه شنبه ۳۰ مردادماه در مرکز آموزش درجه‌داری جودالائمه (ع) نزاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همبستگی میان دانشجویان افسری موجب افزایش توان رزم می‌شود، اظهار کرد: ماموریت ارتش، دفاع از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی و دفاع از استقلال کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای انجام این مهم باید از اقتدار لازم متناسب با تهدیدات روز و نیز قدرت پاسخگویی به تهدیدات برخوردار باشیم.
 
وی افزود: ارتش با بهره‌گیری از کارکنان توانمند، آموزش‌دیده، با مهارت و مومن و با بهره‌برداری از تجهیرات مناسب بومی که در اختیار دارد، همه گلوگاه‌ها را پشت سر گذاشته و توانمندی مقابله با انواع تهدیدات را دارد.
 
سیاری گفت: آنچه باعث می‌شود در امان باشیم و مسیر پیشرفت و توسعه را ادامه دهیم، داشتن توانمندی متناسب با تهدیدات روز است؛ البته امروز این توانمندی وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: ۴۰ سال پیش که ما جوانان ارتش بودیم و هیچ تجربه جنگ واقعی نداشتیم، ۸ سال دفاع مقدس افتخارآفرین را رقم زدیم و جوانان امروز می‌توانند از تجربیات دوران دفاع مقدس استفاده کنند و افتخار‌هایی به مراتب غرورانگیزتر از دفاع مقدس به دست آورند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین