تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
plusresetminus
حزب الله: رییس کل دادگستری البرز گفت: جشنواره لاله‌ها شرایط مناسبی برای اشتغال جوانان فراهم کرده و گامی در راستای تحقق شعار سال محسوب می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۶۰
جشنواره لاله‌ها فرصتی برای معرفی و تبلیغ صنعت گل استان است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احمد فاضلیان در حاشیه بازدید از هفتمین جشنواره لاله ها گفت: جشنواره لاله ها که رویدادی کم نظیر در ایران است، در طول سال‌های گذشته میزبان طیف عظیمی از شهروندان استان و سایر شهرها و استانهای کشور بوده است. 
 
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی،  فشارهای زندگی شهری و ...  برپایی  این نوع جشنواره ها می تواند روحیه و امید را در مردم را افزایش دهد و باعث آرامش روح و روان شهروندان شود.
 
رییس کل دادگستری البرز با توجه به نام گذاری امسال به عنوان سال رونق تولید ملی بیان کرد: جشنواره لاله ها  که شرایط مناسبی برای اشتغال جوانان فراهم کرده، نشان دهنده ظرفیت بالای صنعت گل در استان است.
 
وی ابراز کرد: این جشنواره شرایط مناسبی برای معرفی و تبلیغ صنعت گل است و بدون شک در افزایش تولید و رونق اشتغال تاثیر به سزایی دارد.
 
فاضلیان در پایان از ریاست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و مجموعه مدیریت شهری، پرسنل و تمامی دست اندرکاران شهرداری کرج به واسطه برپایی هفتمین جشنواره لاله های کرج قدردانی کرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین