تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
plusresetminus
حزب الله : رئیس اتحادیه قصابان کرج با بیان اینکه فروش جنین گوشفند در کرج توسط دستفروشان در کرج جنبه عمومی ندارد، گفت: فروش جنین گوسفند در کرج پیگیری می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۳۴۹۶۲
فروش جنین گوسفند توسط دستفروشان در کرج پیگیری می‌شود

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس ابراهیم‌پور طاری درباره فروش جنین گوسفند در کرج توسط دست‌فروشان اظهار داشت: چنین مسئله‌ای تاکنون گزارش داده نشده است و این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: فروش جنین گوسفند در کرج توسط دستفروشان جنبه عام ندارد و این موضوع را از طریق کشتارگاه‌ها ‌پیگیری می‌کنیم.

رئیس اتحادیه قصابان درباره سامان‌‌دهی و تنظیم قیمت گوشت قرمز در ایام نوروز، اظهار داشت: در این مورد هنوز چیزی قابل پیش بینی نیست.

ابراهیم پور با بیان اینکه قیمت گوشت بستگی به عرضه و تقاضا در بازار دارد، گفت: با توجه به واردات گوشت قرمز از ارمنستان در حال حاضر از افزایش قیمت گوشت جلوگیری شده است.

وی با تاکید بر افزایش حمایت‌های دولتی از تولید کنندگان صنعتی و سنتی گوشت قرمز در راستای کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار، بیان‌کرد: با توجه به خشک‌سالی در سال‌های اخیر و از بین رفتن مراتع دولت باید حمایت‌های بیشتری از تولیدکنندگان گوشت قرمز داشته باشد و از صادرات گوشت به کردستان عراق و کشور‌های شیخ نشین جلوگیری کند.

رئیس اتحادیه قصابان کرج با بیان اینکه کیفیت گوشت‌های برزیلی مناسب است، گفت: واردات گوشت قرمز با کیفیت خوب می‌تواند از افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار جلوگیری کند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین