تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مقداری از یارانه اغنیا باید صرف ایجاد اشتغال و و کار جوانان شود گفت: با این کار فساد اخلاقی در جامعه کم می‌شود و ضریب امنیت جامعه افزایش می‌یابد.
۰
کد مطلب : ۷۷۵۶۸
یارانه اغنیا صرف ایجاد اشتغال جوانان شود

 

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه دولت باید طرح‌های مناسبی برای این اینکه مردم بتوانند در رفاه بیشتر باشند را انجام دهد افزود: مردم امروز با مشکلات زیادی در زمینه تورم و مشکلات اقتصادی مواجه هستند و دولت باید راه کار‌های اساسی و فوری را برای این موضوع اتخاذ کند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه دولت باید بار تحمیلی بر روی دوش مردم که ناشی از مشکلات اقتصادی است را بردارد گفت: در بحث هدفمندی یارانه‌ها باید تدابیر بهتری اندیشیده شود.

وی با اشاره به وجود برخی نقایص در اجرای طرح هدفمندی یارانه افزود: روش پرداخت یارانه به مردم صحیحی نیست و باید این روش اصلاح شود.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه در پرداخت یارانه باید افراد غنی از دریافت یارانه حذف شوند خاطرنشان کرد: این مقدار یارانه که صرف اغنیا می‌شود باید در اختیار قشر ضعیف جامعه قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مقداری از این یارانه باید صرف ایجاد اشتغال و کار جوانان شود اظهار داشت: با این کار فساد اخلاقی در جامعه کم می‌شود و ضریب امنیت جامعه افزایش می‌یابد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین