تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
plusresetminus
حزب الله : اوئماتسو نیمه شب دوشنبه با حمله به یک مرکز نگهداری معلولان در شهر کوچک «ساگا میهارا» در حومه توکیو، ۱۹ نفر را با چاقو به قتل رساند
۰
کد مطلب : ۱۱۹۰۸۶
لبخند عامل کشتار معلولان در ژاپن به دوربین‌ها!/عکس
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «ساتوشی اوئماتسو» قاتل ۲۶ ساله ژاپنی امروز (چهارشنبه) به هنگام انتقال با ون پلیس به دادگاه برای بازجویی، به دوربین خبرنگاران مستقر در محل لبخند زد.


 خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد؛ پلیس صورت این مرد ژاپنی را به هنگام انتقال به ون پوشانده بود اما هنگامی که او در ون نشست پلیس صورت او را باز کرد و در این هنگام اوئماتسو از داخل ون به دوربین خبرنگاران مستقر در محل لبخند زد.

اوئماتسو نیمه شب دوشنبه با حمله به یک مرکز نگهداری معلولان در شهر کوچک «ساگا میهارا» در حومه توکیو، ۱۹ نفر را با چاقو به قتل رساند. او ۲۶ نفر دیگر را نیز به شدت زخمی کرده است که حال ۱۳ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.
 
 
 

تصویری از لبخند قاتل ژاپنی به دوربین خبرنگاران!

او سپس خود را تسلیم پلیس کرده بود. اوئماتسو پس از تسلیم خود به پلیس گفته است که افراد ناتوان باید از بین بروند.

اوئماتسو یکی از کارمندان سابق مرکز نگهداری معلولان بود. او در ماه فوریه گذشته و پس از اینکه به همکارانش گفته بود تمایل دارد معلولان مرکز را بکشد از مرکز اخراج شده بود.

او سپس در ماه فوریه گذشته به صورت اجباری به بیمارستان روانی منتقل شده بود اما پرشک آن بیمارستان پس از گذشت ۱۲ روز از بستری شدن اوئماتسو، با تشخیص اینکه او فرد خطرناکی برای جامعه نیست وی را مرخص کرده بود.

برخی رسانه های ژاپنی خواستار تعقیب قضایی پزشک معالج اوئماتسو شده اند.

اوئماتسو همچنین پیش از ارتکاب قتل، با تسلیم نامه ای به رییس پارلمان ژاپن از قصد خود برای کشتن افراد معلولخبر داده بود. او در آن نامه متذکر شده بود که این قبیل افراد سربار جامعه بوده و سبب افسردگی و ناخشنودی جامعه می شوند.

پلیس ژاپن روز چهارشنبه خانه اوئماتسو را مورد تفتیش قرار داد.

اوئماتسو شدید ترین جنایت قتل در ژاپن را پس از جنگ دوم جهانی مرتکب شده است. جنایت اخیر در ژاپن از سال ۱۹۳۸ بدین سو سابقه نداشته است. در سال ۱۹۳۸ یک مرد ژاپنی مسلح به تبر و شمشیر و تفنگ با حمله به مردم ۳۰ نفر را کشته بود.

ژاپن در میان کشورهای توسعه یافته یکی از کمترین آمارهای جرم و جنایت را دارد. 
منبع : عصر ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین