تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
plusresetminus
مرزهای خراسان جنوبی در امنیت کامل به سر می‌برند

سردار اشتری: درباره مرزهای کشور هیچ‌گونه نگرانی نداریم

حزب الله : فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای خراسان جنوبی در امنیت کامل به سر می‌برند و در این راستا مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: با آمادگی خوبی که مرزبانی و نیروی انتظامی دارند درباره مرزها هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
۰
کد مطلب : ۹۹۲۵۸
سردار اشتری: درباره مرزهای کشور هیچ‌گونه نگرانی نداریم

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: مرزهای خراسان جنوبی در امنیت کامل به سر می‌برند و در این راستا مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: با آمادگی خوبی که مرزبانی و نیروی انتظامی دارند در خصوص مرزها هیچ گونه نگرانی نداریم و آمادگی هر گونه برخورد را در سراسر کشور اعم از مرزهای خشکی، آبی و رودخانه ای داریم.

فرمانده ناجا بیان کرد: باحضور نیروهای مرزبانی سپاه و ارتش اقدامات خوبی در چند سال اخیر صورت گرفته و آمادگی خوبی در مناطق و مرزهای حساس داریم و اگر تحریکی باشد با اشرار، آمادگی کامل برای مقابله با تحرکات در اولویت کار است.

اشتری با اشاره به اجرای قانون امر به معروف گفت: در قانون امر به معروف تمام دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند و باید از آمران حمایت کنند که قانون حمایت از آمران مشخص شده و تاکید می‌شود به مردم در راستای امر به معروف و نهی از منکر فقط در حد لسانی باشد و بعد از آن به ماموران نیروی انتظامی از طریق گزارشات ارجاع داده شود تا ما از طریق حکم قضایی برخورد لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان هم باید در تمام ساعات شبانه روز و زندگی خود در همه عرصه‌ها با ما همکاری کرده و حضور یابند و بتوانند به راحتی در هر ساعت شبانه روز باشند و هیچ کسی حق ندارد برای آنها هنجارشکنی ایجاد کند.

فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری مراسم اربعین گفت: با مسئولیت وزیر کشور ستاد اربعین در سطح کشور راه اندازی شده و نیروهای انتظامی قرارگاه اربعین را راه اندازی کرده تا در بین راه‌ها به زائران کمک کرده و انمیت را برقرار کنند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین