تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
plusresetminus
حزب الله:در حالی که قیمت سکه تمام بهار آزادی از دیروز روند صعودی گرفته و صبح امروز از مرز یک میلیون تومان گذشته بود،‌ اکنون کاهش یافت و در حال حاضر به زیر یک میلیون تومان رسیده است.
۰
کد مطلب : ۷۱۳۴۸
قیمت سکه به زیر یک میلیون تومان بازگشت
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،در حالی که قیمت سکه در روز پنج شنبه ۲۰ آذر ۹۷۵ هزار تومان بوده است، روز گذشته با افزایش بیش از ۲۰ هزار تومانی به ۹۹۸ هزار تومان رسید و صبح امروز از مرز یک میلیون تومان گذشته بود،‌اکنون کاهش یافت و در حال حاضر به زیر یک میلیون تومان رسیده است.

هم اکنون ربع سکه ۲۷۳ هزار تومان، نیم سکه ۵۰۳ هزار تومان، سکه طرح جدید ۹۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه بهار آزادی هم ۹۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

*افزایش قیمت سکه حبابی نیست


محمد کشتی‌آری، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران نیز امروز در گفت و گو با تسنیم قیمت‌های حال حاضر طلا و سکه را منطقی دانست و گفت: میزان عرضه و تقاضا کاملا منطقی است و سکه دارای حباب قیمت نیست و افزایش قیمت طلا و ارز در بازار در پی افزایش قیمت نرخ ارز و اونس جهانی طلا است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ارزش طلا در بازارهای جهانی افزایش یافته است، گفت: به دلیل تقارن زمانی با ایام پایان سال میلادی و کاهش قیمت فروش نفت ارزش طلا در بازارهای جهانی افزایش یافته است.کاهش ارزش سهام بازار‌های آسیا و اروپا در کنار تقویت ارزش دلار بر افزایش ارزش جهانی طلا بی‌تاثیر نبوده است.

کشتی‌آرای در پاسخ به این سوال که افزایش قیمت طلا در بازار تهران بر ریزش شاخص سهام در کشور تاثیر گذار بوده است،‌ گفت: در حال حاضر تغییرات قیمت طلا در بازار ایران تاثیری بر شاخص‌های بازار سهام ندارد و به صورت کاملا موازی در حرکت هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران افزود: در حال حاضر قیمت سکه در بازار منطقی و بدون حباب است و این موضوع به دلیل آن است که حجم عرضه و تقاضا کاملا منطقی بوده و بازار دارای جو غیر متعارف نیست.
 
 
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین