تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
plusresetminus
حزب الله : هواشناسی استان البرز با توجه به ورود سامانه بارشی و سرد به منطقه البرز مرکزی برای ارتفاعات بارش برف را پیش‌بینی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۸۳۰

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور رحمانیان با اعلام شرایط جوی استان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد که از عصر امروز سه‌شنبه یک سامانه بارشی و سرد به منطقه البرز مرکزی وارد می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: از پی آمدهای ورود این سامانه بارشی و سرد به منطقه می‌توان به بارش باران، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات اشاره کرد.
 
وی با تأکید بر اینکه برای جاده‌های کوهستانی مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود، گفت: کاهش محسوس دما نیز دور از انتظار نیست.
 
رحمانیان وضعیت کیفی هوای شهرستان طالقان را سالم اعلام کرد و گفت: کمینه دمای هوای امروز این شهرستان منفی ۴ درجه سانتی‌گراداست و بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت کیفی دیگر شهرستان‌های استان را سالم اعلام کرد و گفت: کمینه دمای هوای امروز منطقه دیزین نیز منفی ۴ درجه سانتی‌گراداست و برای این منطقه نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
 
وی در بخش دیگری به وضعیت جوی محور کرج – چالوس اشاره کرد و گفت: آسمان در این محور ابری تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، همچنین بارش برف و باران همراه با یخبندان نیز دور از انتظار نخواهد بود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین