تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
plusresetminus
حزب الله : بنا بر توافق مشترک اتحادیه‌های فروشندگان لبنیات، خواروبار فروشان و سوپرمارکت‌ داران، اصناف برای جلوگیری از گران فروشی، فرآورده‌های لبنی خارج از نرخ مصوب را نمی‌فروشند.
۰
کد مطلب : ۷۹۹۵۳
خودداری اصناف از عرضه لبنیات خارج از نرخ مصوب در سال جدید
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،علی رجبی گفت: در سال جدید برای جلوگیری از افزایش قیمت خارج از چارچوب فرآورده‌های لبنی، بنا بر توافق مشترک اتحادیه‌های فروشندگان لبنیات، اتحادیه خواروبار فروشان و سوپرمارکت‌ داران، از فروش محصولات لبنی خارج از مصوبه سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات، افزود: براین اساس در صورتی که شرکتی به‌صورت خودسر، اقدام به افزایش قیمت لبنیات کرد واحد‌های سراسری اصناف محصول وی را نمی‌فروشند.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای بهتر این طرح نیازمند همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مصوبه قانونی هستیم تا در صورت تخطی برخوردهای لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه برای رعایت حقوق مصرف کنندگان باید از مبدأ جلوی متخلفان را گرفت، تصریح کرد: در اواخر سال گذشته دو شرکت لبنی با افزایش خودسرانه محصول خود، هر لیتر شیر را 200 تومان گران‌تر از قیمت مصوب به فروش رسانده و جریمه شدند اما این موضوع زیان مصرف کنندگان را جبران نمی‌کند.

گفتنی است که در ماه‌های پایانی سال گذشته دو برند معروف تولید کننده فرآورده‌های لبنی، بدون مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام به افزایش نرخ شیر کم‌چرب که دارای بیشترین میزان تقاضا میان فرآورده‌های لبنی است، کردند و با برخورد سازمان تعزیرات، قیمت‌های آنها اصلاح شد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین