تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
حزب الله: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای حامی حقوق بشر به دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی باید پاسخگو باشند.
۰
کد مطلب : ۵۸۷۰۳
نهادهای حامی حقوق‌بشر پاسخگوی جنایات رژیم صهیونیستی باشند
 
  •  
     

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله، حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد  اظهار داشت: با توسعه ارتباطات و دسترسی آسان افکار عمومی به اخبار و اطلاعات، شیوه کشورهای زورگو و استکباری برای پایمال کردن حقوق ملت‌های مختلف تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: اگر در قرن‌های اخیر این کشورها با لشگرکشی و تصرف سرزمین‌ها و کشورهای مختلف، اهداف استعماری خود را پیگیری می‌کردند، امروز به دنبال راه‌های دیگری برای تاراج منابع ملت‌ها هستند.

این نماینده مجلس افزود: یکی از ابزارهای استکبار جهانی استفاده از رسانه‌ها و نهادهای مدعی حقوق بشر برای تحت فشار قراردادن حکومت‌های مستقل است و هرگاه نتوانند ملتی را به زانو درآوردند، اتهام نقض حقوق بشر را مطرح می‌کنند.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: البته افکار عمومی جهان به خوبی از دسیسه‌های استکبار آگاهی داشته و می‌دانند که اتهام نقض حقوق بشر یک ادعای واهی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: پرسش اصلی این است که چرا نهادها و سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا زنان، کودکان خردسال، افراد مسن و به طور کلی مردم غیرنظامی ساکن سرزمین‌های اشغالی از سوی کشورهای غربی بشر شناخته نمی‌شوند که هیچ یک از آنها اعتراضی به کشتار این مردم مظلوم و بی‌دفاع نمی‌کنند.

کیایی‌نژاد با تاکید بر اینکه سکوت در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس نابخشودنی است، گفت: نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر باید پاسخگوی سکوت تاسف‌بار خود باشند.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن راه‌پیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: مردم مسلمان و روزه‌دار ایران اسلامی به طور قطع روز جمعه به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کرده و در این میان مردم ولایی نظرآباد و ساوجبلاغ همچون گذشته مشارکتی پرشور و گسترده خواهند داشت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین