تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
plusresetminus
حزب الله: دارنده مدال طلای جهان پس از بازگشت از آلمان بر خلاف اینکه پیش از این اعلام کرده بود در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر می‌شود اما قصدی برای حضور در این رقابت‌ها را ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۶۳۲
سعید ملایی قید آسیایی را زد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سعید ملایی چهره شاخص جودوی ایران که پس از ۱۵ سال توانست جودوی ایران را صاحب مدال طلای جهان کند، بدون دلایل موجه و بدون هماهنگی با کادر فنی از حضور در اردوی تیم ملی خودداری کرده و شنیده می‌شود عنوان کرده قصد ندارد در رقابت‌های قهرمانی آسیا برای ایران به روی تاتامی برود.
 
ملایی چند روز پیش و بدنبال حضور در بوندس‌لیگای آلمان، به ایران بازگشت و بر خلاف اینکه عنوان کرده بود به اردوی تیم ملی می‌رود تا خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کند، اما از این کار خودداری کرده و در اردوی تیم ملی حاضر نشده است.
 
ملایی که در رده نخست رنکینگ وزن ۸۱- کیلوگرم جهان جای دارد، به عنوان بخت اصلی کسب مدال طلای المپیک برای جودوی ایران به حساب می‌آید و مشخص نیست چرا و بر چه اساسی و مشورت با چه افرادی از حضور در اردوی تیم ملی و رقابت‌های قهرمانی آسیا خودداری کرده است؟
 
به نظر می‌رسد برخی حواشی پیرامون این ورزشکار که این بار می‌تواند مدال المپیک را به ویترین افتخارات خود اضافه کند، باعث لطمه جدی بر روند حرکتی او خواهد شد. این تصمیم ملایی در حالی است که در زمان کادر فنی قبلی، در رویدادهای بسیار زیادی شرکت کرد اما حالا حاضر نیست در قهرمانی آسیا برای ایران مبارزه کند.
 
تیم ملی جودو روز جمعه هفته جاری عازم رقابت‌های قهرمانی آسیاست و قرار است در وزن ۸۱- کیلوگرم مهدی فتحی‌پور به جای سعید ملایی عازم این رقابت‌ها شود. البته تاکنون کادر فنی تیم ملی نسبت به غیبت ملایی واکنشی از خود نشان نداده و مشخص نیست چه موضعی دارند.
 
پس از انتخاب آرش میراسماعیلی به عنوان رییس فدراسیون جودو که اواخر اسفند سال گذشته اتفاق افتاد، سرمربی و مدیر تیم‌های ملی سابق بلافاصله از سمت خود کناره‌گیری کردند و در نهایت کادر فنی جدید چند روز قبل کار خود را رسماً برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین