تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
plusresetminus
حزب الله : نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه وزارت کشور از داخل و خارج دولت تحت فشار است، گفت که مجلس «پول کثیف» را پیگیری می‌کند.
۰
کد مطلب : ۸۲۴۶۳
مجلس «پول کثیف» را پیگیری می‌کند
 
  •  
  •  

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامیدرباره توضیحات عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در صحن علنی مجلس درباره موضوع پول‌های کثیف و ورود آنها به عرصه انتخابات گفت: از آقای وزیر به صراحت درخواست شد اسامی کسانی را که از پول‌های کثیف استفاده کرده‌اند را اعلام کرده و هر سند و مدرکی که دارد ارائه دهد.

وی افزود: وزیر کشور در توضیحات خود به صراحت اعلام کرد که موضوع پول‌های کثیف صرفاً یک احتمال بوده و اصلاً چیزی نبوده است که من بخواهم در قالب آن اسمی اعلام بکنم.

سلیمی اطلاعیه صادر شده از سوی وزارت کشور در این‌باره را نشان‌دهنده تحت فشار بودن وزیر برای طرح موضوع پول‌های کثیف عنوان کرد و گفت: روشن است که اکنون نیز وزارت کشور از سوی گروه فشاری در دولت و خارج از دولت تحت فشار است.

وی انتظار از وزیر کشور را دفاع شجاعانه از اظهاراتش خواند و با نادرست خواندن تذبذب در مواضع وزیر کشور اظهار داشت: آقای رحمانی فضلی صریحاً عذرخواهی کرد چرا که نمی‌توان افکار عمومی را فریب داد و مردم مطالب را خوب و دقیق رصد می‌کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که اگر وزیر کشور پرونده‌ای از پول‌های کثیف در اختیار دارد چرا آن را به قوه قضائیه ارائه نمی‌دهد، گفت: درباره موضوع 25 میلیارد دلار قاچاق نیز مسئولیت مستقیم مبارزه با این پدیده به عهده خود وزارت کشور است و اتفاقاً آماری که ایشان ارائه داد حکایت از آن دارد که از آن وزارتخانه در برخوردهایش اقتدار لازم را نداشته است و این خود گویای مطالب دیگر است. 

وی با طرح این پرسش که اگر واقعاً آمار وزیر کشور از میزان قاچاق صحت دارد چرا برخوردی با آن صورت نمی‌گیرد، خاطر نشان کرد: چه کسی در قبال موضوع قاچاق مسئول است، آیا جز وزارت کشور؟

سلیمی ادامه داد: آقای رحمانی فضلی باید پاسخگو باشد که چرا مقابل این حجم قاچاق اقدامی نکرده و پرونده را قوه قضائیه ارجاع نداده است؟

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: حجم کالای قاچاق در کشور روز به روز افزایش یافته و اقتصاد ما را به چالش کشیده است و وزارت کشور در این باره اقدام کافی انجام نداده، در حالی که در صف مقدم مبارزه با این پدیده قرار دارد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وزیر کشور باید در قبال اظهارات خود مسئولیت‌پذیر باشد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین