تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
plusresetminus
حزب الله : حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از کارگران فرمودند: جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ حوادث مهم انقلاب و بعد از انقلاب حضور داشت.
۰
کد مطلب : ۱۱۲۲۴۵
آمریکا اخلال و خدعه می‌کند و بعد گلایه می‌کنند که چرا ما بدبینیم!/ اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به مناسبت هفته‌ کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از مهم‌ترین محور صحبت‌های رهبر انقلاب در ادامه می‌آید:

-جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ی وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ی حوادث مهم انقلاب و بعد انقلاب حضور داشت، بنده برای شکر این نعمت پیشانی به خاک می‌سایم و با همه‌ وجود از کارگران تشکر می‌کنم.

-آمریکا اخلال و خدعه می‌کند و بعد گلایه می‌کنند که چرا ما بدبینیم! روی کاغذ می‌نویسند بانک‌ها با ایران معامله کنند اما در عمل جوری «ایران‌هراسی» می‌کنند تا با ایران معامله نشود.

-مسئول آمریکایی می‌گوید شاکله تحریم حفظ شده تا سرمایه‌گذار خارجی بترسد و نیاید.

-تولید داخلی باید به‌عنوان یک مسئله مقدس شناخته شود، جنسی که مشابه داخلی دارد مطلقاً نباید وارد شود.

- فروش و مصرف کالای خارجی باید به‌عنوان یک ضد ارزش تلقی شود مگر آنجا که مشابهش نیست.

- دو روز دیگر در بعضی شهرها انتخابات است؛ این را مهم بشمارید و شرکت کنید؛ این نوبت دوم انتخابات اهمیتش کمتر ازنوبت اول نیست.

- هرکس در جامعه به کاری مشغول است کارگر است. یک مدیر، یک استاد دانشگاه و... همه کارگرند؛ کار هم سازنده انسان است، هم جامعه، ما باید کار را گسترش دهیم، کیفیت کار را بالا ببریم، حق کار را ادا کنیم؛ اگر یک مدیر، خودرا وقف کار نکند حق کار را ادا نکرده است.

ادامه دارد...

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین