تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
plusresetminus
حزب الله : خبرنگاران البرزی به سبب برخورد به دور از آداب مسئولان حاضر در مرکز بهداشت و ناهماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی البرز از پوشش خبری سفر وزیر بهداشت قبرس خودداری کردند.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۰۴۵
عدم پوشش خبری سفر وزیر بهداشت قبرس در پی ناهماهنگی استانداری و علوم پزشکی البرز

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  وزیر بهداشت قبرس امروز برای بازدید برخی مراکز بهداشتی وارد استان البرز شد.

در پی همین حضور، پیامکی با متن «بازدید وزیر بهداشت کشور قبرس و هیئت همراه از شرکت داروئی سینا ژن و مراکز درمانی پنجشنبه 25 شهریور ماه ساعت 7 صبح حرکت از مقابل استانداری، روابط عمومی استانداری البرز» جهت پوشش خبری برای خبرنگاران استان البرز ارسال شد.

به دنبال این امر خبرنگاران ساعت 7 صبح جلوی درب استانداری برای اعزام به محل مورد نظر که ابتدا شرکت داروئی بود، حاضر شدند.

بعد از 30 دقیقه معطلی در مقابل درب استانداری البرز سرانجام ماشین حامل خبرنگاران به سمت شرکت داروئی واقع در شهرک سیمین دشت به راه افتاد که از میانه راه دوباره با اعلام اینکه وزیر بهداشت کشور قبرس برای بازدید به مرکز سلامتی در منطقه دهقان ویلا در کرج می‌رود، تغییر مسیر داد.

خبرنگاران قبل از ساعت 9 صبح خود را به مرکز سلامت رساندند اما هیچ مسئولی در آنجا پاسخ‌گو نبود که وزیر بهداشت در چه زمانی وارد این مرکز می‌شود. بعد از نزدیک به 2 ساعت معطلی خبرنگاران و پاسخگو نبودن اینکه میزبان این بازدید استانداری البرز بوده یا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، وزیر بهداشت قبرس «جورج پامبوریدیس» به همراه مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و هیئت همراه وارد مرکز سلامت برای بازدید شد اما هیچکس در زمینه اینکه چه کسی میزبان این برنامه است، جوابگو نبود.

سرانجام با برخورد زننده و به دور از آداب مسئولان حاضر در محل خبرنگاران بدون پوشش برنامه ناچار به ترک محل شدند.

به‌گزارش تسنیم، حال جای چند سئوال باقی است که اگر دانشگاه علوم پزشکی استان البرز میزبان این بازدید بوده چرا استانداری البرز به خبرنگاران پیامک داده است؟ همچنین چرا هماهنگی بین استانداری البرز و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای برپایی مناسب برنامه، پوشش خبری و احترام به خبرنگاران وجود ندارد؟ آیا زمان و وقت خبرنگاران برای مراکز دولتی استان البرز اهمیت ندارد؟

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین