تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
plusresetminus
دنی‌آلوز بر این باور است که تیم فوتبال رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو خطر بیشتری برای رقبایش دارد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۴۷۷
رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو خطرناک‌تر است
 دنی آلوز درباره جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید نظر دارد که برخلاف نظر خیلی‌هاست؛ اینکه رئال مادرید بدون ستاره پرتغالی‌اش خطرناک‌تر از زمانی است او را در اختیار داشت.
 
دفاع راست سابق بارسلونا و یوونتوس که اکنون در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند، کم‌کم در حال به پایان رساندن دوره ریکاوری مصدومیتی است که او را از حضور در جام جهانی 2018 و شروع فصل جدید محروم کرده است هرچند او این هفته در دور اول بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول به میدان نخواهد رفت.
 
آلوز به نشریه مارکا گفت: دنبال کردن اهدافی که پاری‌سن‌ژرمن در سر دارد، آنقدرها پیچیده نیست اما چیزهای متفاوتی می‌طلبد. باید کارهای متفاوتی انجام داد، یک روحیه متفاوت می‌خواهد و یک ذهن متفاوت نیاز است. امسال ما نسبت به پتانسیل‌مان برای رسیدن به این اهداف خوشبین هستیم. اوضاع باشگاه بهتر شده و یکسری چیزها در باشگاه تغییر کرده‌ است.
 
آلوز با اعتراف به تلخ بودن نرسیدنش به جام جهانی افزود: من الان روبه‌راهم اما آن زمان که فهمیدم نمی‌توانم به جام جهانی بروم، سخت‌ترین لحظه دوران بازیگری‌ام بود و در عین حال چالش‌برانگیز‌ترین لحظه چون در 20 سال دوران بازیگری‌ام هرگز اتفاقی مشابه این را تجربه نکرده بودم. مقطع دردناکی بود چون چیزهای مهمی را از من گرفت. با این حال می‌خواهم مثل همیشه به این اتفاق واکنش خوبی نشان دهم و به بهترین شکل ممکن برگردم.
 
دفاع راست PSG در ادامه درباره رئال مادرید و دو تجربه قبلی‌اش از مصاف با این تیم در یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن که هر دو با شکست همراه بود، تأکید کرد: من فکر می‌کنم که برخلاف آنچه همه فکر می‌کنند، رئال مادرید بدون رونالدو تیم بهتری است و الان غلبه بر این تیم نسبت به گذشته سخت‌تر است. در گذشته هم سخت بود اما حملات این تیم اکثراً روی کریستیانو متمرکز بود و الان اینگونه نیست و به همین دلیل رئال خطرناک‌تر شده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین