تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
plusresetminus
حزب الله : اين رستوران تماما توسط زنداني ها اداره مي شود و آن ها براي انجام کارهاي اجباري خود در اين مرکز کار مي کنند ولي تحت نظارت هستند تا بهترين سرويس را به مشتري بدهند. زنداني ها آشپزي مي کنند، صندوق دار هستند و آشپزي مي کنند.
۰
کد مطلب : ۷۵۱۲۷
در اين رستوران همه زنداني هستند /عکس

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،رستوران "کلينک" به تازگي به عنوان بهترين رستوران ولز انتخاب شده است و در ميان بهترين رستوران هاي کل بريتانيا شناخته مي شود اما اين رستوران يک تفاوت اساسي با ديگر رستوران هاي دنيا دارد.

اين رستوران تماما توسط زنداني ها اداره مي شود و آن ها براي انجام کارهاي اجباري خود در اين مرکز کار مي کنند ولي تحت نظارت هستند تا بهترين سرويس را به مشتري بدهند. زنداني ها آشپزي مي کنند، صندوق دار هستند و آشپزي مي کنند.


در اين رستوران افراد متخصصي هستند که نظارت بر کار زندانيان دارند. افرادي که وارد اين رستوران مي شوند هميشه از کار زندانيان رضايت کامل دارند و حتي دستپخت آشپزان زنداني و خلافکار را به 1000 رستوران ديگر ولز ترجيح مي دهند.

"کلينک" رستوراني است که در سال 2012 باز شده است و 96 صندلي دارد. اين رستوران تنها صبحانه و ناهار مي دهد چرا که زندانيان بايد شب را در سلول هاي خود و در زنداني نزديک محل رستوران بگذرانند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین