تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
plusresetminus
رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

واگذاری سرخابی تا پایان سال قطعی است

حزب الله: معاون وزیر اقتصاد در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر عدم واگذاری ۲ باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس تأکید کرد واگذاری این ۲ باشگاه طبق الزام قانون تا پایان سال انجام خواهد شد و دولت و خریدار قطعاً در این جریان متضرر نخواهند شد.
۰
کد مطلب : ۷۱۵۱۸
واگذاری سرخابی تا پایان سال قطعی است
 
  •  
  •  

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی  در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر توقف واگذاری دو باشگاه پرطرفدار ورزشی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: واگذاری این 2 باشگاه برخلاف اظهارنظر عده‌ای که روال فعلی را می‌پسندند، به مطالبه عمومی تبدیل شده است و افکار عمومی درباره تأخیر این واگذاری نگرانی‌هایی دارند.

معاون وزیر اقتصاد در پاسخ به این سؤال که برخی عنوان می‌کنند، این 2 باشگاه هنوز به حدی شفاف نشده‌اند که قابل واگذاری باشند، تصریح کرد: از این گونه اظهارنظرها تعجب می‌کنم، چرا که اگر دارایی در این 2 باشگاه وجود داشته باشد و به ناحق در صورت‌های مالی درج نشود، قانونگذار این امر را پیش‌بینی کرده و در صورت افشای چنین مسئله‌ای سازمان خصوصی‌سازی زیان دولت را باز می‌گرداند و حقوق بیت‌المال ضایع نمی‌شود.

وی تأکید کرد: از طرفی در حالت دوم هم اگر بدهی این دو باشگاه داشته باشند که در صورت مالی مشخص نشود و سپس فردی یا عده‌ای ادعا کنند و محاکم قضایی نیز آن را مورد تأیید قرار دهند قطعا سازمان خصوصی‌سازی خسارت خریدار را خواهد داد، بنابراین هیچ‌گونه مسئله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

پوری‌حسینی با بیان اینکه همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی مشمول قانون احقاق حق خریدار و فروشنده هستند، گفت: برخی نسبت به عدم واگذاری 2 باشگاه ورزشی تلاش می‌کنند، در حالی که قانونگذار به خوبی حق دولت و خریدار را تعیین کرده است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه دلیل تأخیر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس چیست، تأکید کرد: نامه‌ای از سوی بازپرسی شعبه انقلاب به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شد که از مدیران باشگاه شکایت شده است و سازمان خصوصی‌سازی در این باره به مرجع قضایی درباره نحوه واگذاری توضیحاتی ارائه کرد و این موضوع در حال حل و فصل است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تأکید بر اینکه قطعا این 2 باشگاه ورزشی طبق قانون تا پایان واگذار خواهد شد، گفت: قطعا حاشیه‌های این دو باشگاه پس از واگذاری کاهش خواهد یافت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین