تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
حزب الله : نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتظار از دولت این بود که از تصمیم خود در انتخاب ابوطالبی عقب‌نشینی نکند و بهتر است دولت تدبیر، جسارت همراه با تعقل و تعهد را در تصمیمات خود مدنظر داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۷۵۱۱۸
انتظار داشتیم دولت از تصمیم خود در انتخاب ابوطالبی عقب‌نشینی نکند
 
  •  
  •  

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جایگزینی خوشرو به جای ابوطالبی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل، گفت: انتظار ما از دولت و وزارت امور خارجه این بود که تدبیری که در مورد انتخاب حمید ابوطالبی به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل اندیشیده شده بود و اصرارهای دولت بر این تصمیم مورد پیگیری قرار داده و از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کرد.

وی افزود: آفت هر تصمیم؛ تردید، تغییر و تأخیر است. آقایان دولت تدبیر باید در تصمیمات خود از این موارد جلوگیری کنند تا آفتی به تصمیمات آنها وارد نشود و اگر در خصوص این آفت‌ها اقدامی داشته باشند حداقل اقدام خود را توجیه کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: دولت تدبیر باید جسارت خود را در تصمیمات افزایش دهد و این جسارت باید تدبیر، تعقل و تعهدهایی که به ملت دارد باشد.

 روز گذشته اعلام شد که غلامعلی خوشرو به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل انتخاب شده و این در حالی است که پیش از این حمید ابوطالبی برای این کار انتخاب شده بود و با  مخالفت آمریکا دولت گرینه خود را تغییر داد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین