تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
حزب الله : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ضمن اشاره به آتش سوزی در ۳ باب مغازه در میدان فردوسی، گفت: در این حادثه ۶ کارگر محبوس شده بودند که با تلاش مأموران آتش‌نشانی نجات پیدا کردند.
۰
کد مطلب : ۸۱۱۴۸
نجات ۶ کارگر از آتش‌سوزی در میدان فردوسی
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سید جلال ملکی گفت: ساعت ۲:۲۸ دقیقه بامداد امروز وقوع حریق گسترده در سه باب مغازه‌ در خیابان فردوسی، کوچه باربد، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 
 
وی گفت: در این آتش سوزی نیز ۵ ایستگاه به محل آتش‌سوزی اعزام شدند که مشاهده شد ۳ باب مغازه بزرگ که در مجاورت همدیگر بودند و دارای یک سقف شیروانی یک تکه بودند در آتش شعله‌ور شدند.
 
وی تصریح کرد: سقف این مغازه‌ها به وسعت ۱۰۰۰ متر بود که کاملاً شعله‌ور بوده و آتش‌نشانان در عملیات نجات توانستند ۶ نفر از کارگران افغانستانی که در انبارهای این مغازه محبوس شده بودند را از محل خارج کنند.
 
ملکی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و ۶ کارگر افغانی که در داخل مغازه و کارگاه در حال استراحت بودند پس از باز کردن درب‌ها خارج‌ و گروه دیگر آتش نشان آتش‌سوزی را مهار کردند.
 
به گفته مقام مسئول در آتش نشانی، آتش نشان‌ها در ساعت ۵:۰۹ دقیقه پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود عملیات را به پایان رساندند و محل آتش سوزی را تخیله و تحویل عوامل شهرداری داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین