تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
plusresetminus
حزب الله : یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه برگزاری کنسرت‌ها با وضعیت بدحجابی و اختلاط با اسلام همخوانی ندارد، گفت: اسلام با تفریح مشکلی ندارد اما نباید این تفریح همراه با ضد ارزش باشد.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۳۸۷
کنسرت‌های فعلی با اسلام همخوانی ندارد

 

   

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‎الله العظمی حسین‎ نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه فرهنگ مهم‌ترین بعد زندگی انسان است، اظهار کرد: دعوت پیامبران الهی همیشه از مسئله فرهنگ آغاز شده و ساختن فرهنگی صحیح از دستورات و توصیه‌های اسلام است.

وی با اشاره به وسعت وظایف و کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید رویکرد انقلابی در این وزارتخانه برقرار شود و در حوزه‌های مختلف وظایف نظارت بر فیلم‎ها، کتب، مطبوعات و فضای مجازی دقت بیشتری صورت گیرد.

این مرجع تقلید با تاکید بر ضرورت ارتباط بیشتر وزارت ارشاد با حوزه‌های علمیه و علما گفت: مردم همواره از ما این درخواست را دارند که مشکلات را به دولت منعکس کنیم و بارها هم اعلام شده که دیرکرد اقساط بانک ربا و حرام است ولی همچنان این مشکل در کشور برقرار است.

وی با تاکید بر ضرورت ثبات قیمت در کل کشور خاطرنشان کرد: ما همواره مطالباتی برای مردم از دولت داریم اما مهم این است که دولت‌ها به عمل به این توصیه‌ها اهتمام داشته باشند.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی با تاکید بر اینکه برگزاری کنسرت‌ها با وضعیت بدحجابی و اختلاط با اسلام همخوانی ندارد، تصریح کرد: اسلام با تفریح مشکلی ندارد اما نباید این تفریح همراه با ضد ارزش باشد.

وی با تاکید بر اینکه اسلام هنرپرور بوده و با هنر مشکلی ندارد، افزود: قرآن و نهج‌البلاغه هنر است و اسلام نیز مدافع هنری است که با ارزش‌ها همخوانی داشته باشد.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه برخی مسوولان نباید اعلام کنند که درهای کشور برای ارتباط با آمریکا باز است، گفت: این‌ مباحث با رویکرد انقلابی ما سازگار نیست.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین