تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
plusresetminus
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز:

38 مدرسه‌ خیرساز در استان البرز ساخته می‌شود

حزب الله : رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با بیان اینکه بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین به منظور احداث مدارس در نقاط مختلف استان در البرز جمع‌آوری شده است، گفت: 38 مدرسه‌ خیرساز در البرز در حال ساخت است.
۰
کد مطلب : ۱۰۰۳۵۵
38 مدرسه‌ خیرساز در استان البرز ساخته می‌شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا اسپرورین در جلسه شورای آموزش و پروش استان البرز که ظهر امروز در محل استانداری البرز با حضور استاندار، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش البرز برگزار شد، اظهار داشت: بیش از نیمی از مشکلات مطرح شده در این شورا به راحتی و همکاری همگانی دستگاه‌ها برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز به عنوان بازوی کمکی نیازمند تقویت شدن است، افزود: توجه به سازمان‌های مردم‌نهاد باید بیش از گذشته صورت گیرد چرا که این موسسات از قابلیت و ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با تاکید بر اینکه بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین به منظور احداث مدارس در نقاط مختلف استان در البرز جمع‌آوری شده است، خاطرنشان کرد: 38 مدرسه‌خیرساز در البرز در حال ساخت است که امید است با توجه ویژه این فرآیند تقویت پیدا کند.

اسپرورین با بیان اینکه عده‌ای در این عرصه خالصانه فعالیت می‌کنند در حالی که خود زمانی از جمله صاحبان صنایع مطرح و برتر به شمار می‌آمدند، تصریح کرد: باید با کمک و تقویت این افراد بستر را برای فعالیت دیگر علاقه‌مندان فراهم کرد.

وی یادآور شد: استفاده از فضاهای تبلیغاتی به منظور اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز باید مورد توجه قرار گیرد و تا حد قابل قبولی نسبت به تحقق این درخواست همکاری لازم از سوی دستگا‌ه‌های مربوطه نظیر شهرداری صورت گیرد.

رئیس مجمع خیرین سلامت البرز با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به خیرین یکی دیگر از درخواست‌های این مجمع است، افزود: استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی درون شهری و ورودی‌های استان یکی دیگر از تقاضای این مجمع به شمار می‌آید که امید است مورد توجه قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین