تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
plusresetminus
حزب الله: معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: با هدف بهره برداری از روش های نوین مناسب سازی محیط شهری و ایجاد معابر استاندارد و قابل تردد برای اقشار مختلف جامعه شهری، اساتیدی از کشور ژاپن به میزبان معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی به ایران دعوت شدند.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۶۵۹
شهرداری کرج میزبان کلانشهرها برای برگزاری دوره آموزشی استانداردسازی معابرشهری

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد ناصربخت  با بیان اینکه مناسب سازی معابر شهری را باید یک فرهنگ در امر شهرسازی خواند، افزود: آشنایی با فناوری و استانداردهای به روز و جهانی در زمینه مناسب سازی معابر شهری از خروجی های مهم برگزاری این دوره آموزشی است. 
وی، با تاکید بر ضرورت ایجاد و تقویت زیرساخت های شهری کرج و ساخت معابر مناسب و قابل تردد برای شهروندان در گروه های مختلف سنی، گفت: در این رابطه دو کارگاه های آموزشی در دو سطح عمومی و اختصاصی به ترتیب برای کارشناسان مهمان از دیگر کلانشهر ها و شهرهای اقماری و کارشناسان همکار برگزار می شود. 
ناصربخت تاکید کرد: از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی دستیابی به نقطه ایده آل در خصوص اجرای پروژه های استاندارد زیرساختی در کرج است. 
وی حضور کارشناسان کلانشهر ها از جمله مشهد، شیراز و اصفهان همچنین کارشناسان شهرهای اقماری در این دوره آموزشی را یادآور شد و عنوان کرد: هدف اصلی از این برنامه ریزی، ایجاد معابری مناسب برای سهولت تردد اقشار مختلف جامعه اعم از افراد مسن، معلولان ودیگر افراد است. 
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: در این دوره آموزشی، کارشناسان و اساتید ژاپنی در کارگاه های آموزشی برپا شده توسط گروه آموزش شهرداری دانش خود در زمینه معابر شهری را به کارشناسان شهرداری منتقل می کنند. 
به گفته ناصربخت، در این دوره ۱۴ روزه، اساتید ژاپنی ضمن آگاهی از نقطه نظرات استخراج شده معاونت برنامه ریزی از محل پروژه اجرایی در خیابان شهید بهشتی به عنوان نقطه پایلوت بازدید می کنند. 
ناصربخت افزود: کارگاه های آموزشی زمینه سازانتقال تجارب در زمینه طراحی و اجرای کارآمد پروژه های زیرساختی از جمله معابر شهری به کارشناسان شهرداری این کلانشهرو دیگر گارشناسان می باشد. 
وی با اشاره به برپایی دو کارگاه عمومی و اختصاصی برای کارشناسان بیان کرد: طی سه روز اول کارشناسان کلانشهرها و شهرهای اقماری در کارگاه عمومی و در سه روز دیگر کارشناسان شهرداری کرج  در کارگاه اختصاصی شرکت می کنند. 
گفتنی است، اولین دوره آموزشی استاندارد سازی شهری از روز بیست و هشتم فروردین ماه جاری  با حضور اساتیدی از ژاپن آغاز می شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین