تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
plusresetminus
حزب الله: معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری با درایت شهردار، حمایت اعضای شورای شهر و با تلاش های پرسنل از بحران با سربلندی خارج شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۴۵۱
تفریغ بودجه الویت حوزه مالی اقتصادی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی سلطانی مقدم در جلسه بررسی معضلات و رفع موانع جذب بودجه عمرانی که با حضور معاون فنی وعمرانی، مدیرکل امور مالی، مدیرکل املاک، مدیرکل حسابرسی، حسابرسان، معاونین عمران وترافیک مناطق و سازمان‌ها در شهرداری برگزار شد ضمن تشریح شرایط خاص حاکم بر شهرداری و کشور در سال گذشته و افزایش قیمت ها که مشکلاتی را برای مجموعه مدیریت شهری فراهم کرده بود، عنوان کرد: شهرداری کرج با درایت شهردار، حمایت اعضای شورای شهر و با تلاش های پرسنل مجموعه از بحران های حاکم با سربلندی خارج شد.
 
وی با قدردانی از عملکرد حوزه معاونت فنی و عمرانی در بحث جذب بودجه، افزود: با توجه به اقدامات شهرداری در سال گذشته؛ ارایه به موقع، دقیق و مستندِ گزارش تفریغ بودجه ضروری است.
 
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج بیان کرد: تهیه مستند به موقع گزارش تفریغ الویت شهرداری کرج و حوزه مالی و اقتصادی است که تا نیمه اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود.
 
محمد احمدی مدیر امور مالی شهرداری کرج نیز با اعلام درصد جذب هر یک از حوزه ها، مناطق و معاونت های شهرداری تلاش بیشتر در این زمینه را خواستار شد.
 
در این جلسه کلیه واحدهای ذی‌ربط علاوه بر ارایه گزارش عملکرد، مشکلات موجود را بیان کردند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین