تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز از ظرفیت های بسیار مناسبی برخوردار است،بیان کرد: ایجاد اشتغال مهمترین برنامه من در استان البرز است.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۳۰۷
ایجاد اشتغال مهم‌ترین برنامه‌ام‌ در استان البرز است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزالله شهبازی  در مورد مهم‌ترین برنامه خود بعد از انتخاب توسط هئیت دولت به عنوان استاندار البرز اظهار داشت: راهبرد ما ایجاد شغل و اشتغال و کمک به رفع موانع تولید در استان البرز است.
 
وی افزود:  حمایت از مجموعه و افرادی که در استفاده از فن‌آوری نوین و استارتاپ‌ها فعالیت و ایجاد اشتغال می‌کنند از دیگر برنامه‌های من است.
 
استاندار البرز با بیان اینکه ایجاد وفاق اتحاد و همدلی ذیل سیاست‌های عمومی دولت از دیگر بخش‌هایی است که بنده پیگیری خواهم کرد، بیان کرد: توصیه هم می‌کنیم که ان‌شاالله این انسجام و همراهی که در استان البرز ایجاد شده و در همه بخش‌ها وجود دارد ‌افزایش پیدا کند.
 

شهبازی با بیان اینکه همه مردم استان را که جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر هستند را سربازان نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم، عنوان کرد: در واقع همراهی مسالمت‌آمیزی بین اقوام مختلف در استان البرز علی‌رغم نگاه‌های سیاسی و نگرش‌های سیاسی مختلفی که در استان البرز وجود دارد را ‌ادامه می‌دهیم.
 
وی ادامه داد: ما  به عنوان دولت نقش تسهیل‌گری را در مراودات اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شناسایی دغدغه‌های مردم در استان خواهیم داشت.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین