تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز به صاحبان ایده و پردازان قول داد که از آنها حمایت کند و گفت: اقدام دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج در برگزاری اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج ستودنی است و امید می رود که در آینده نیز چنین اقداماتی ادامه یابد.
۰
کد مطلب : ۱۲۵۴۴۸
قول مساعد استاندار البرز به صاحبان ایده


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید حمید طهایی عصر امروز در جمع تیم های ایده پرداز پایش (اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج) حضور یافت و به گفتگوی چند ساعته با صاحبان ایده پرداخت.

وی، ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری کرج به خصوص دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت برگزاری این استارت آپ در این کلانشهر اظهار داشت: امید می رود که برگزاری چنین رویدادهایی در آینده نیز ادامه داشته باشد و زمینه های حمایت از ایده پردازان و جوانانی که صاحب ایده و فکر جدید هستند، بیش از گذشته فراهم آید.
 

این مسئول ادامه داد: برگزاری اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج اقدام نو و جدیدی است که شهرداری کرج توانست با به مرحله اجرا گذاشتن آن، جوانان زیادی را جذب مسائل شهری کند.

طهایی با اشاره به اینکه اکثر ایده های مطرح شده در این استارت آپ در جهت بهبود امور و تجاری سازی و رفع مشکلات شهری کاربرد دارد، یادآور شد: امید می رود که شهرداری کرج با همراهی و همکاری سایر ارگانهای مرتبط و ذیربط بتواند زمینه های همکاری و تعامل بخش خصوصی را با دستگاه های دولتی فراهم کند.


استاندار البرز بر تبدیل ایده های طرح شده در این استارت آپ به کسب و کار تاکید کرد و گفت: در این حوزه استانداری البرز به عنوان نماینده عالی دولت در استان آمادگی حمایت از صاحبان ایده را دارد.

وی اضافه کرد: همین حمایت هاست که جوانان را دلگرم به مشارکت در امور شهری و همکاری با مسئولان می کند که شهرداری کرج با برگزاری استارت آپ پایش در این زمینه پیشرو بوده است.

این مسئول در پایان از ارائه مشوق هایی برای صاحبان ایده و ایده پردازان پایش خبر داد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین