تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله: پنجمین روز از سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر (یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه) در هفت سالن کنسرت و یک سالن سینما برنامه خواهد داشت.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۵۴۵
در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر چه خبر است؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تالار وحدت تهران در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر ابتدا میزبان ارکستر مجلسی ایران خواهد بود؛ این اجرا ساعت ۱۸:۳۰ به رهبری منوچهر صهبایی برگزار می‌شود. سپس در ساعت ۲۱:۳۰ ماری دوالا از کشور ایرلند در این تالار به تکنوازی پیانو می‌پردازد.
 
تالار رودکی نیز ساعت ۱۸:۳۰ میزبان گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو خواهد بود؛ در ادامه گروه کُر اردیبشهت ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه این تالار می‌رود.
 
ایوان شمس هم ساعت ۱۹ شاهد اجرای گروه روشنا خواهد بود. از طرفی فرهنگسرای نیاوران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ کنسرت هنرستان موسیقی دختران و دانشگاه تهران را در برنامه خود گنجانده است که هردوی این اجراها در دو بخش سنتی و کلاسیک برگزار می‌شوند.
 
برج آزادی هم ساعت ۱۹ در یک سانس مشترک گروه‌های ماناک و وحید اسدالهی را پذیرا می‌شود. پروین بهمنی به همراه گروه حاوا نیز موسیقی قشقایی را به سالن سوره حوزه هنری می‌برد، سپس برنامه نجوای کتول گلستان در همین سانس (ساعت ۱۹) برگزار می‌شود.
 
همچنین گروه ماکان در دو سانس به برج میلاد تهران می‌رود و برای هوادارانش در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ می‌خواند.
 
یک موسیقیدان فرانسوی در دربار قاجار و دو کمانچه نام مستندهای موسیقایی است که ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سیف‌الله داد خانه سینما اکران می‌شود در ادامه برنامه‌های این سالن فیلم قطار مسیر شصت برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین