تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
plusresetminus
حزب الله : ساکنان برج گرنفل لندن که چندی پیش بر اثر آتش سوزی خانه‌های خود را از دست داده اند به اقامتگاه بسیار لوکس و مجللی در منطقه اعیان نشین لندن منتقل می‌شوند.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۸۴۴
اسکان خانواده‌های داغ‌دیده گرنفل در برج میلیاردی! /تصاویر

 

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،خانواده‌هایی که خانه خود را در آتش‌سوزی برج گرنفل لندن از دست داده‌اند قرار است به صورت دائم در یک مجموعه آپارتمانی لوکس اسکان داده شوند.
 
به گزارش پایگاه اینترنتی دیلی استار؛ ساکنان برج گرنفل لندن که چندی پیش بر اثر آتش سوزی خانه‌های خود را از دست داده اند به اقامتگاه بسیار لوکس و مجللی در منطقه اعیان نشین لندن منتقل می‌شوند. این اقامت لوکس جایی نیست جز مجموعه آپارتمانی ۶۸ طبقه «کنزینگتون» که در ۲ کیلومتری جنوب برج گرنفل واقع شده است. مجموعه آپارتمانی «کنزینگتون» در منطقه سلطنتی و در حال توسعه کنزینگتون و چلسی (منطقه‌ای در لندن مشابه شهر کَن در فرانسه) قرار دارد و قیمت پایه هر واحد آن از یک میلیون ۶۰۰ هزار پوند آغاز می‌شود.

انتظار می‌رود در ماه‌های ژوئیه و اوت ساکنان برج گرنفل به صورت دائم در این مجموعه آپارتمانی اسکان داده شوند. شرکت «سیتی آو لاندن» به نیابت از دولت بخشی از سهام این مجتمع آپارتمانی را خریداری کرده و برخی از واحد‌های تکمیل نشده آن را برای حادثه دیدگان برج گرنفل پیش خرید کرده است. «سر ادوارد لیستر»، مسئول این پروژه گفت: ما تمامی تلاش خود را جهت برقراری زندگی راحت برای حادثه دیدگان آتش سوزی به کار می‌بندیم. به خانواده‌های برج گرنفل اطمینان می‌دهم که خانه‌های جدیدشان کاملا امن خواهد بود.
 
 

مجتمع آپارتمانی دو میلیارد پوندی کنزینگتون در حالی به خانواده‌های برج گرنفل اختصاص داده می‌شود که هفته گذشته جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر احداث خانه‌های لوکس در جنوب منطقه کنزینگتون و مجاورت با بخش‌های فقیرنشین در شمال آن را به باد انتقاد گرفت. در حال حاضر، ۲۵۰ نفر از ساکنان برج گرنفل که خانه‌های خود را از دست داده اند در هتل‌های اطراف منطقه زندگی می‌کنند.

بر اثر آتش سوزی مهیب در برج مسلمان نشین گرنفل در منطقه لن کستر در شمال کنزینگتون، ۷۹ نفر جان خود را از دست دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین