تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
plusresetminus
حزب الله: عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل برای اعلام آتش بس در غزه خواستار پیش بینی مجازاتی از سوی سازمان ملل برای نقض آتش بس شد.
۰
کد مطلب : ۵۹۱۳۴
ضرورت تعیین مجازات برای ناقض آتش‌بس در غزه

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سید باقر حسینی اظهار کرد‌: تجربه نشان داده رژیم صهیونیستی به هیچ معاهده‌ای پایبند نبوده و همواره آتش‌بس‌ها را قبل از موعد نقض کرده است.

وی افزود: شورای امنیت سازمان ملل باید این بار تعهدی از اسراییل بگیرد تا با توجه به جنایاتی که در ماه رمضان در حق مردم غزه شده حداقل در ایام عید فطر به این آتش بس پایبند بماند.

نماینده‌ی مردم زابل در مجلس با تاکید بر لزوم الزام آور بودن آتش بس یاد آور شد: این که صرفا اعلام آتش بس شود همانند دفعات پیش خواهد بود که رژیم صهیونیستی به آتش بس پایبند نماند لذا باید در کناراعلام آتش بس تدابیری اندیشیده شود و مجازات سنگینی برای نقض آتش بس در نظر گرفته شود تا برای اولین بار آتش بس عملی شود.

حسینی با اشاره به اتهام زنی رژیم صهیونیستی به حماس مبنی بر نقض آتش بس خاطر نشان کرد:‌دروغ پردازی کار همیشگی رژیم صهیونیستی است و این که اسراییل، دیگران و از جمله حماس را به نقض آتش بس متهم می‌کنند نوعی فرافکنی است.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تصریح کرد: حماس نه در گذشته توافق‌ها در مورد آتش بس را لغو کرده و نه این بار این کار را خواهد کرد زیرا آنها خواستار برقراری آرامش در ایام عید فطر هستند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین