تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
plusresetminus
حزب الله : در برخی موارد، رنگ قرمز واقعا به علت استفاده‌ی بیشتر از گوشت است؛ اما تقلباتی هم ممکن است توسط برخی شرکت‌های بسته‌بندی غیرمتعهد انجام شود؛ مثلا پودر خون اضافه کنند.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۳۴۳
قرمزی گوشت چرخ‌کرده به دلیل افزودن پودر خون!
 
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یک متخصص علوم و صنایع غذایی درباره‌ی قرمزی بیشتر برخی از گوشت‌های چرخ‌کرده گفت: در برخی موارد، رنگ قرمز واقعا به علت استفاده‌ی بیشتر از گوشت است؛ اما تقلباتی هم ممکن است توسط برخی شرکت‌های بسته‌بندی غیرمتعهد انجام شود؛ مثلا پودر خون اضافه کنند.

آراسب دباغ‌مقدم اظهار داشت: گوشت چرخ‌کرده اغلب با مقداری از چربی‌های دام مخلوط می‌شود و گاهی شرکت‌هایی که وجدان کاری را رعایت نمی‌کنند، تقلباتی هم در این موارد انجام می‌دهند که قابل پیگیری است. هر چند از لحاظ نظری، گوشت همه‌ی قسمت‌های دام را می‌توان چرخ کرد، اما به طور معمول، گوشت‌های درجه‌یک معروف به کبابی مانند راسته، چرخ نمی‌شود.
 
چرخ‌کردن به طور عمده، برای گوشت‌های درجه دو معروف به خورشتی مانند سردست، یا گوشت‌های درجه‌سه معروف به آبگوشتی است. ورود گره‌ها یا غدد لنفاوی در گوشت چرخ‌کرده، ممکن است به طور ناخواسته اتفاق بیفتد اما اگر سایر اعضا مانند طحال، لوزالمعده یا غدد پستانی به آن اضافه شود، تقلب محسوب می شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین