تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
plusresetminus
حزب الله: محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید شده است. او زمانی بازیکن تیم ملی بود و البته در دوران علی پروین بازیکن محبوب او بود.محمد خاکپور یک بازیکن فیزیکی و دفاعی باهوش بود که روی توپ تسلط خوبی داشت و علی پروین هم در دوران مربیگری اش چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس روی توان فیزیکی محمد خاکپور حساب ویژه ای باز می کرد.
۰
کد مطلب : ۷۱۶۴۴
تیم ملی در تپه های داوودیه! /عکس
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،به همین دلیل بود که تیم را به تپه های داوودیه می برد و کارهای بدنی را با پرویز کماسی انجام می دهد.
 
تصویری به یادماندنی از تیم ملی در تابستان ۱۳۷۲ را می بینید که در حال آماده شدن برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکاست و محل تمرین هم تپه های داوودیه است.
در تصویر البته محمد مایلی کهن که عضو کادرفنی تیم ملی بود حضور ندارد اما در عکس دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی، مثل پرویزکماسی، ناصر ابراهیمی و امیرحاج رضایی حضور دارند که مشغول خندیدن و نوشابه خوردن هستند.
دیگر بازیکنان حاضر در تصویر چهره های شناخته شده ای هستند. از علی اصغر مدیرروستا گرفته تا حمید درخشان و محمد خاکپور و بهزاد غلامپور و البته بخشی از تصویر علی دایی که شامل لب و سبیلش و افشین پیروانی را در مراسم نوشابه خوری می بینید.
منبع : وب سایت نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین