تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید این تیم روی دو اصل اعتماد و وفاداری بسته شده است و تنها دغدغه او برای ادامه لیگ، تعطیلی مسابقات است.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۱۱۵
تنها دغدغه ما تعطیلی لیگ است

                       

                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سیدسیروس پورموسوی  درباره شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پیروزی برابر سپاهان گفت: همیشه شرایط روحی و روانی بازیکنان بعد از برد خوب است. شکست دادن سپاهان آن هم با بازیکنان خوبی که جذب کرده بود، ما را به شرایط مطلوب رساند. تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته ایم و برای بازی با صنعت نفت آماده ایم. این تیم برای بازیکنان آنالیز شده و تمرینات هم بر همین اساس برگزار شده است.

وی تصریح کرد: یوسف وکیا و مهرداد هدایتیان به خاطر مصدومیت و حامد لک به خاطر محرومیت نمی توانند ما در بازی با صنعت نفت همراهی کنند.

سرمربی تیم فولاد درباره صعود این تیم به رده چهارم جدول گفت: قطعا این برای ما جایگاه خوبی است ولی تازه اول راه هستیم. بازی های سختی در راه هستند ولی از اینکه تیم به آرامش رسیده است، خوشحالیم. نیاز بود شرایط ما بعد از اتفاقاتی که اول فصل افتاد، به آرامش برسد.

پورموسوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر دغدغه هایش برای هفته های آینده تاکید کرد: خدا را شکر تیم ما از لحاظ پشتیبانی حمایت شده است و باید از هیات مدیره و مدیرعامل تشکر کرد. تنها دغدغه ما تعطیلی لیگ و قطع و وصل شدن مسابقات است. این موضوع باعث می شود از شرایط مسابقه خارج شویم. یکی از عمده ترین دلایل حذف ما از جام حذفی هم همین بود. ما از جریان مسابقات خارج شده بودیم و نتوانستیم خود را در فرم مسابقات نگه داریم.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد فولاد خوزستان در تعطیلات نیم فصل تقویت شود؟ یادآور شد: ما بازیکنان بسیار خوبی در تمام خطوط داریم. تیممان در حال حاضر یکدست است و نمی خواهیم از این یکدست بودن خارج شود. ما ابتدای فصل خارج از برنامه از بازیکنان جوان استفاده کردیم که جواب اعتمادمان را دادند.

سرمربی تیم فولاد در خصوص اینکه روی بعضی از بازیکنان این تیم به خاطر عملکردشان فشار و انتقاد وجود دارد، خاطرنشان کرد: روزی که مسئولیت هدایت فولاد را قبول کردم به بازیکنان دو اصل را متذکر شدم؛ اول اعتماد و دوم وفاداری. خوشبختانه این اصول در تیم ما شکل گرفت و همین موضوع رمز موفقیت ماست. بازیکنانی که داخل زمین هستند و نفراتی که روی نیمکت می نشینند، یکدل به فکر موفقیت تیم هستند. وقتی هم که تیم گل می زند، انگار یک جعبه مهمات زیر نیمکت منفجر می شود؛ از بس که بازیکنان شادی می کنند و روی هوا می پرند!

پورموسوی که سال گذشته بعنوان سرمربی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفته بود، درباره رویارویی پرسپولیس با این تیم عربستانی گفت: پرسپولیس بدون شک قابلیت شکست دادن این تیم و صعود به فینال را دارد. ما در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال زودتر گل اول را زدیم. در بازی رفت بازیکنان ما حدود ۱۰ روز تمرین نکرده بودند و از نظر نفس کم آوردند. در بازی دوم هم بازیکنان استقلال به خاطر کم تجربگی خودشان را باور نداشتند. الان در تیم پرسپولیس بازیکنان ملی پوش زیادی حضور دارند و می توانند با شکست الهلال فینالیست شوند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین