تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه در تمام شوراهای آموزش و پرورش شرکت می‌کنم، گفت: در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در رفع مشکلات مدارس البرز قدم بر می‌داریم که سرانه البرز جای تاسف دارد.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۳۱۳
رفع مشکلات مدارس در دستور شورای آموزش و پرورش البرز قرار می‌گیرد

 

 

 

  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی در آئین بازگشایی متمرکز مدارس استان البرز در سال تحصیلی جدید که صبح امروز در دبیرستان پسرانه دهخدا کرج برگزار شد، با تقدیر از دانش‌آموزان، معلمان  و کارکنان آموزش وپرورش البرز، اظهار داشت: فصل مهر را باید فصل رویش جوان‌های امید بدانیم و گشایش مدارس سبب ایجاد شور جدیدی در کشور شده و تقارن بازگشایی مدارس با ایام محرم که ماه از خودگذشتگی است سبب درس‌آموزی بیشتر می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، بیان کرد: شهدای مدافع حرم استقلال، آزادی و امنیت را برای ما به ارمغان آورده‌اند و از تلاش‌های شورای شهر و آموزش و پرورش برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی  تشکر می‌کنم و بنده همواره بر موضوع آموزش و پرورش  حساس هستم.

محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه در تمام شوراهای آموزش و پرورش شرکت می‌کنم، اضافه کرد: در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در رفع مشکلات مدارس البرز قدم بر می‌داریم که سرانه البرز جای تاسف دارد.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین در البرز حضور فعالی دارد و باید کمک‌های بیشتری انجام گیرد، عنوان کرد: باید بخش اعظمی از ساخت مدارس توسط خیرین مدرسه‌ساز انجام شود و کمک‌های دولتی به آن‌ها تعلق گیرد و باید مسیر البرز را بشناسیم و جایگاه استان را ارزیابی کنیم و ارتقا بخشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه اگر خواهان جامعه ایده‌آل و مناسب هستیم باید از خود شروع کنیم، افزود: روحیه نقادی و اندیشیدن باید در آموزش و پرورش حاکم شود و از حالت حفظ به کاربردی شدن پیش برویم و دانش آموز باید عزت نفس داشته باشد و بر نکات مثبت تکیه کنیم و مقایسه با دیگران را کنار بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه احترام و تکریم معلمان باید در دستور کار دانش‌آموزان باشد، بیان کرد: رفتار اولیا و معلمان مدارس در پرورش شخصیت دانش‌آموز بسیار اهمیت دارد و اگر معلمی اخلاق‌مدار نباشد و تهی از علم و دانش باشد قطعا کار وی مخرب خواهد بود و باید معلمان سعه صدر داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه باید روحیه امید در دانش‌آموزان دمیده شود، تصریح کرد: نقد به کاستی‌ها باید بصورت مناسب باشد و اگر معلم دائم به کمبودها اشاره کند سبب رخوت و اضطراب دانش‌آموز می‌شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین