تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
plusresetminus
حزب الله : مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه وزارت خارجه است که تهدیدات نظامی آمریکا را از طریق مجامع جهانی پی‌گیری کند و این مسئله را به طرف توافق گوشزد کند که این تهدیدات موجب متزلزل شدن پایه‌های توافق می‌شود.
۰
کد مطلب : ۸۹۷۶۲
وزارت خارجه تهدیدات آمریکا را در مجامع جهانی پی‌گیری کند
 
  •  
  •  

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین شیخ‌الاسلام  با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه ایران همزمان با روند مذاکرات هسته‌ای توافق وین گفت: هیچ توافق و یا قراردادی براساس اصول بین‌الملل زیر سایه تهدید توسط یکی از طرفین مشروعیت ندارد و این کار احقمانه آمریکایی‌ها علی‌رغم اینکه از نظر سیاسی تاثیری ندارد و هیچ گونه باعث کوتاه آمدن ما نمی‌شود اما پایه‌های توافق را متزلزل می‌کند.

وی افزود: طبیعی است که وزارت امور خارجه ایران باید این هشدار را به طرف مقابل در مذاکرات بدهد که اقدام آنها سست شدن و متزلزل شدن پایه‌های توافق را در پی دارد. و این تهدیدات یکی از مسائلی است که در روند مذاکرات مدنظر قرار گیرد.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که مقامات آمریکایی از آن تحت عنوان گزینه‌های روی میز و از جمله گزینه نظامی یاد می‌کنند قابل اجرا نیست و اگر یک فرد دیوانه‌ای هم برای اجرای آن پیدا شود سرنوشتش جهنم خواهد بود.

شیخ‌الاسلام خاطرنشان کرد: تهدیدات آمریکا علیه ایران از نظر حقوقی دارای اشکال است و وظیفه وزارت امور خارجه این است که این تهدیدات آمریکا را از طریق مجامع حقوقی بین‌المللی مورد پی‌گیری قرار دهد و حتما این کار را انجام خواهد داد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین