تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
plusresetminus
حزب الله: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: روز جمعه ورزشکاران این استان در صف نخست راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته و یک صدا جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.
۰
کد مطلب : ۵۸۷۰۲
ورزشکاران البرزی روز جمعه در صف نخست راهپیمایی حضور دارند
 
  •  
     

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،رضا گل محمدی  اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای اخیر بار دیگر شاهد بودیم که ارتش جنایتکار صهیونیستی با چراغ سبز کشورهای زورگوی غربی و استکبار جهانی جنایات دیگری را به کارنامه ننگین خود اضافه کرده و بسیاری از مسلمانان ساکن سرزمین‌های اشغالی را به شهادت رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: هر انسان آزاده‌ای با دیدن تصاویر دلخراش شهادت زنان، کودکان و خردسالان فلسطینی به خشم آمده و نمی‌تواند حتی تصور این میزان ددمنشی و خوی حیوانی را داشته باشد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز افزود: ورزشکاران ایرانی به ویژه اهالی ورزش استان البرز که دارای روحیه پهلوانی و جوانمردی هستند، همواره در صف نخست مبارزه و ایستادگی در برابر جنایتکاران و ظالمان بوده و این روحیه را حفظ کرده‌اند.

گل محمدی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی سراسری علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: در ادوار گذشته شاهد بودیم که ورزشکاران استان البرز همواره برای دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش‌های دینی پیش قدم بوده و در روز جهانی قدس نیز بار دیگر در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و عموم مردم در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که اداره ورزش و جوانان استان البرز چه برنامه‌ای برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان دارد، گفت: مردم ولایی البرز با بصیرت بالایی که دارند، همواره حامی انقلاب خود بوده و به فرامین ولایت با جان و دل لبیک گفته‌اند.

این مسئول افزود: بنابراین نیازی نیست که برای حضور این مردم در صحنه برنامه‌ریزی کرده و در بسیاری از مواقع البرزی‌ها جلوتر از مسئولان آماده انجام تکالیف خود بوده و هستند.

گل محمدی ادامه داد: به طور قطع در روز جمعه و همزمان با برپایی راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، ورزشکاران استان البرز همچون گذشته در صف نخست بوده و ضمن تجدید میثاق با ولایت، اعتراض و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس با قاطعیت اعلام خواهند کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین