تاریخ انتشارجمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
plusresetminus
حزب الله : بر اساس اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۰۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، حجم تردد ثبت ‌شده در جاده‌های کشور در شبانه ‌روز گذشته، نسبت به شبانه روز پیش از آن ۱۰.۱ درصد افزایش یافت.
۰
کد مطلب : ۱۷۰۹۲۵
افزایش ۱۰ درصدی تردد در جاده‌ها/کرج به چالوس فردا یکطرفه است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مرکز مدیریت راه های کشور با انتشار بیانیه‌ای، سهم وسایل نقلیه سنگین از ترافیک جاده‌ای شبانه روز گذشته را ۱۳.۴ درصد، ساعات اوج تردد را ۱۸ تا ۱۹ و ساعات کمترین تردد را سه الی چهار صبح اعلام کرد.
 
مرکز مدیریت راه های کشور همچنین اعلام کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در زمان حاضر به ‌استثنای برخی محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
 
آزادراه های کرج - قزوین، کرج - تهران و تهران - کرج نیز به ترتیب پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در شبانه روز گذشته بودند.
 
محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۳ خرداد تا یکشنبه ۲۷ خرداد ۹۷
 
تردد انواع موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ روز یکشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران– سمنان– مشهد و بر عکس ممنوع است.
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه تا ۲ بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه تا۲ بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
در محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج– چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.
 
در محور هراز: تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است. همچنین در این محور تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه و نیز از ساعت ۶ صبح روز شنبه تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه از محور هراز ممنوع است.
 
تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور فیروزکوه ممنوع است.
 
ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی
 
محورهای رامیان- اولنگ–شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان، شمشک–دیزین واقع در استان های البرز و تهران و عجب شیر– آذرشهر(محدوده پل گله زار) واقع در استان آذربایجان شرقی تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
 
هموطنانی که قصد سفر دارند می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.141.ir مراجعه کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین