تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
plusresetminus
حزب الله: سرمربی پرتغالی چلسی پس از شکست برابر ساندرلند سخنان تند و تمسخرآمیزی را علیه داور بازی و کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس بر زبان آورد.
۰
کد مطلب : ۵۰۶۹۲
انتقاد تند و بی‌سابقه مورینیو از داوری در لیگ برتر

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،
 رکورد شکست‌ناپذیری چلسی با ژوزه مورینیو در استمفوردبریج در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکسته شد و شاگردان آقای خاص در هفته سی و پنجم این رقابت ها با نتیجه دو بر یک برابر ساندرلند تن به شکست دادند تا کار این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل بسیار سخت شود.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی از عملکرد داوری در این دیدار ناراضی و معتقد است که تصمیم‌های داوری باعث شکست تیمش در این دیدار خانگی شد. مورینیو در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد هیچ سوالی را پاسخ دهد. او تنها به چهار نکته اشاره کرد که مهم‌ترین آنها انتقاد شدید به داور بازی تیمش برابر ساندرلند و به تمسخر گرفتن کمیته داوران اتحادیه داوران لیگ برتر در فصل جاری بود.

 

مورینیو که نخستین شکست خود را با چلسی در استمفوردبریج در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تجربه کرد پس از پایان بازی گفت: برای این شکست متاسفم اما می‌خواهم چهار نکته را بیان کنم. نکته نخست اینکه می‌خواهم به بازیکنان حریف به خاطر پیروز شدن در این دیدار تبریک بگویم. آنها هرآنچه را در توان داشتند رو کردند و مزد زحمات خود را در زمین گرفتند. بازیکنان ساندرلند از همان ثانیه نخست تا پایان بازی جنگیدند و لحظه‌ای دست از تلاش برنداشتند. براین باورم که آنها شایسته برنده شدن در این دیدار بودند. گاهی اوقات یک مربی مجبور است که بعد از پایان بازی به ستایش از بازیکنان حریف بپردازد. من هم چاره‌ای ندارم تا به ستایش از بازیکنان ساندرلند بعد از پیروزی در دیدار برابر چلسی بپردازم.نکته دوم اینکه می‌خواهم به ساندرلند تبریک بگویم چرا که این باشگاه‌ها سه امتیاز حساس را برابر چلسی به دست آورد. مهم نیست که این تیم چگونه و به چه نحو در استمفوردبریج چلسی را از پیش رو برداشت. مهم این است که آنها پیروز این دیدار شدند و سه امتیاز حساس را به دست آوردند. این سه امتیاز برای حریف بسیار ارزشمند بود.

 

سرمربی جنجالی چلسی در ادامه سخنان خود به انتقاد شدید از داور این دیدار و کمیته داوران لیگ برتر انگلیس پرداخت و سخنان بسیار تمسخرآمیزی را بر زبان آورد؛ سخنانی که بدون شک باعث محرومیت او خواهد شد. مورینیو افزود: نکته سوم اینکه می‌خواهم به مایک دین داور این دیدار تبریک بگویم. او عملکرد باورنکردنی داشت و در این دیدار بسیار خوب بود. وقتی یک داور عملکردی بسیار خوب دارد باید به ستایش از او پرداخت. او تنها برای یک هدف به این دیدار آمده بود و آن این که قضاوت خوب و بدون شبهه‌ای داشته باشد و خو‌شبختانه به این هدف خود رسید. و در نهایت نکته چهارم این که می‌خواهم به مایکل رایلی رییس کمیته داوران تبریک بگویم. داوران او در این فصل عملکرد خوبی داشته‌اند به ویژه در هفته‌های پایانی و به ویژه برای تیم‌های که شانس زیادی برای قهرمانی دارند. نباید عملکرد خود او و داورانش را نادیده گرفت.

در حالی که دیدار چلسی با ساندرلند با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد داور بازی در دقیقه 82 به سود بازیکنان ساندرلند یک ضربه پنالتی گرفت که فابیو بورینی آن را تبدیل به گل کرد تا شاگردان مورینیو نخستین باخت خود را در استمفوردبریج در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تجربه کنند. مورینیو به پنالتی ساندرلند بسیار اعتراض دارد و آن را اصلا درست نمی‌داند.

لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با 77 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. چلسی هم با 75 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد. منچسترسیتی هم با 71 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به لیورپول سوم است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین