تاریخ انتشاريکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
plusresetminus
حزب الله : سرباز اهوازی به روایت حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان و حمل 10 مسافر قاچاق توسط راننده پرداخت.
۰
کد مطلب : ۱۱۶۹۲۵
روایت سرباز اهوازی از سقوط اتوبوس حامل سربازان

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،با کوله‌باری از آرزو به آغوش خانواده باز می‌گشتند سربازان بی‌نام نشانی که به یکباره تیتر اول تمام رسانه‌های کشور شدند، سربازانی که حکم قضا و قدر آن‌ها را برای همیشه نه تنها از سربازی بلکه از ادامه زندگی معاف کرد.

کوروش جهانگیری اهل اهواز است در ابتدا می‌گوید، اصلاً حالم خوب نیست و در بیمارستان بستری هستم، سرم ضربه دیده و البته حال روحی مناسبی ندارم نمی‌توانم مصاحبه کنم. اما با اصرار راضی به مصاحبه کوتاه شد.

وی در گفت‌وگو  حادثه را اینگونه تشریح می‌کند: در اتوبوس به جز بنده، 46 نفر دیگر نیز حضور داشتند که اکثر آنها خوزستانی بودند، به گونه‌ای که تنها پنج نفر شیرازی در بین ما بود.

این سرباز ادامه داد: البته مثل اینکه راننده اتوبوس 10 مسافر قاچاق هم داخل جای بار گذاشته بود البته از این ماجرا اطلاعی نداشتیم، چراغ‌های اتوبوس هم خاموش بود و لحظه حادثه همه خواب بودیم؛ بدین منظور متوجه حادثه نشدیم که چگونه این اتفاق رخ داد و بعد از بیدار شدن تازه متوجه سقوط اتوبوس شدیم.

جهانگیری عنوان کرد: در حال حاضر مرا برای مداوا به بیمارستان ارتش در اهواز (فاطمه الزهرا) آورده‌اند.

وی معتقد است،‌ از اتوبوسی که بنده در آن حضور داشتم کسی جان نباخته است، و از سایر دوستان هم اطلاعی ندارم چون بعد حادثه هر کداممان را به بیمارستان‌های مختلف منتقل کردند.

جهانگیری با اشاره به این مطلب که گوشی‌های موبایل سایر دوستانش در محل حادثه باقی‌مانده است، افزود: برای برگشت با این اتوبوس هزینه 50 هزار تومانی از سربازان اخذ شد، اما به دلیل اینکه اتوبوس دچار حادثه شد و به مقصد نرسیدیم هزینه‌ پرداختی کاملاً به سربازان عودت داده شد.

این سرباز با اشاره به اینکه آموزشی خود را تمام کرده است، گفت: برای مرخصی بعد از آموزشی آمدیم تا ما را تقسیم‌بندی و محل ادامه خدمت را برایمان تعیین کنند.

جهانگیری در ادامه خواستار شد: از مسؤولان تقاضا دارم به وضع جسمی سربازان رسیدگی کنند و محل خدمت آنها را در شهر خودشان تعیین کنند، همچنین تقاضا داریم تا سربازانی که وضع جسمانی وخیم‌تری دارند را از خدمت سربازی معاف کنند.

بر اساس این گزارش، هر چند سؤالات بسیاری مانده ولی چون این سرباز حال روحی مناسبی ندارد و در حال درمان است از ادامه مصاحبه خودداری کردم.

و این بار قرعه کابوس مرگ جاده‌ها به‌نام سربازان وطن رقم خورد تا جاد‌های کشور همچنان در صدر بالا‌ترین میزان فوتی‌ها و مجروحیت را در جهان داشته باشد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین