تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
plusresetminus
حسینی راد معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری محمد شهر :

جشنواره یک روزه اندیشه خلاقیت و سلامت شهروندی فردا برگزار می شود

حزب الله :سرپرست معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری محمد شهر گفت :به مناسبت منفصل بودن جمعیت منطقه محمد شهر و در راستای تعالی و نشاط هرچه بیشتر بین اقشار مختلف و ارتباط بیشتر و بهتر ساکنان مناطق 12گانه محمد شهر جشنواره اندیشه ،خلاقیت و سلامت شهروندی در سالن ورزشی شهید چمران محمد شهر برگزار خواهد شد .
۰
کد مطلب : ۴۷۷۸۶
جشنواره یک روزه اندیشه خلاقیت و سلامت شهروندی فردا برگزار می شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله، شیرزاد حسینی راد سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری   محمد شهر  اظهار کرد :جشنواره یک روزه اندیشه خلاقیت و سلامت شهروندی چهارشنبه با برنامه های متنوع و در خور شان اهالی این منطقه برگزار می شود .

وی افزود :هدف از برگزاری این جشنواره یک روزه ارتباط هرچه بیشتر اهالی مناطق 12گانه محمدشهر  با هم و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان فهیم منطقه است .

معاون شهردار محمد شهر ادامه داد :در این جشنواره که از ساعت ده روز چهارشنبه افتتاح خواهد شد برنامه های متنوعی در حوزه های گوناگون برای  برای سنین مختلف تدارک دیده شده و حتی مسابقاتی نیز با همکاری بخش های مختلف شهرداری  برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد .

حسینی راد  با توجه به فعالیت های  ایستگاههای مختلف جهت خدمات متنوع به شهروندان محمد شهری  افزود :ایستگاه سالمندان ،ایستگاه نشاط و شادابی ،ایستگاه احسان و نیکوکاری ،ایستگاه سلامت ، ایستگاه نقاشی کودکان ،ایستگاه طبیعت ،ایستگاه 137،ایستگاه صنایع دستی ،ایستگاه عفاف و حجاب ،ایستگاه رباتیک ،ایستگاه کار آفرینی و توانمندی و ایستگاه صنایع دستی  در راستای خدمات به اهالی محترم محمدشهر در نظر گرفته شده است که در این جشنواره یک روزه غرفه هایی برای این مورد منظور  شده است .

وی در تشریح ایستگاه سلامت و طبیعت گفت :استقرار پزشکان و مشاوره رایگان برای شهروندان در حوزه روانشناسی و ژنتیکی و مشاوره امنیت اجتماعی و مشاوره امداد و نجات و همچنین توزیع نهال رایگان از برنامه های این جشنواره است .
وی همچنین تاکید کرد :عضویت رایگان در کتابخانه ها و خدمات  متنوع دیگری نیز برای رفاه شهروندان در نظر گرفته شده است .
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداد شهر  در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران  وبانیان  این طرح گفت :معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری محمد شهر با تلاش سایر  همکاران در شهرداری برگزاری این جشنواره را بر عهده گرفته و امیدوارم که شهروندان با استقبال خود از این جشنواره انگیزه برگزار کنندگان را برای برگزای چنین خدماتی در آینده دو چندان نمایند .
معاون شهردار محمد شهرضمن تشکر از کمک های شهردار محمد شهرو ایجاد انگیزه در کارکنان  جهت برگزاری این جشنواره  تصریح کرد  :مهندس شیخیانی شهردار محمد شهر نیز زحمات زیادی در برگزاری این جشنواره متقبل شدند وبا تفکری  ایشان که  خدمت هرچه بیشتر  به مردم از ناحیه شهرداری است   در این راه مشوق ما بود .

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین