تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
plusresetminus
حزب الله : دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دو نفر از عوامل ترور ۸ نفر از نیروهای مرزبانی در سال ۹۴ دستگیر شدند.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۸۶۲
دو نفر از عوامل ترور نیروهای مرزبانی در سال۹۴ دستگیر شدند
 
                        

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: دو نفر از عاملان ترور ۸ نفر از نیروهای مرزبانی در سال ۹۴ که عضو گروهگ تروریستی «جیش الظلم» بودند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به درگیری اخیر مأموران امنیتی با اعضای گروهک تروریستی «انصارالفرقان» در چابهار اظهار داشت: در این درگیری نیز ۵ نفر دستگیر شدند که ۲ نفر از آنها از اتباع بیگانه هستند.

وی با اشاره به اینکه این متهمان به دادسرای ویژه زاهدان ارجاع شدند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این متهمان در اختیار دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: ما آمادگی داریم که پس از تخلیه اطلاعاتی این متهمان و اعلام نتیجه تحقیقات در اسرع وقت و ظرف مدت یک ماه کیفر خواست آنها را صادر کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که این افراد در گروهک‌های محارب عضویت داشتند، اتهام آنها محاربه است و پرونده آنها پس از صدور رأی توسط دادگاه انقلاب به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود تا در صورت تائید رأی حکم آنها در اسرع وقت اجرا شود.

وی در زمینه فعالیت «داعش» در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون در این استان هیچ گونه فعالیتی تحت عنوان داعش نداشته‌ایم و علاوه بر آنکه هیچ مورد دستگیری نیز در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه اخبار اطلاعاتی نیز حاکی از عدم فعالیت تحت عنوان داعش در سیستان و بلوچستان است، افزود: در زمینه داعش تنها موارد معدودی تبلیغات در فضای مجازی در این استان وجود داشته که در روزهای اخیر یک متهم در این رابطه در ایرانشهر دستگیر شده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین