تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
plusresetminus
مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد

تداوم بارش باران طی هفته آینده در البرز

حزب الله: مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز از تداوم بارندگی‌ها در هفته آینده خبر داد.
۰
کد مطلب : ۷۱۶۲۶
تداوم بارش باران طی هفته آینده در البرز
 
  •  
  •  

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،منصور رحمانیان  اظهار داشت: طی روزهای اخیر و با فعالیت یک سامانه بارشی در آسمان استان البرز، این استان شاهد بارش باران، مه غلیظ و بارش برف در ارتفاعات بود.

وی تصریح کرد: شرایط فوق تا پایان روز پنج‌شنبه نیز ادامه داشته و از صبح جمعه با کاهش ابر، شاهد آسمانی نیمه‌ابری، همراه با وزش باد در نقاط مختلف البرز هستیم.

این مسئول افزود: همچنین به دلیل بارش برف در ارتفاعات و باران در نقاط و شهرستان‌های مختلف البرز، از روز گذشته شاهد کاهش دما در این استان بودیم.

رحمانیان بیان داشت: بر این اساس امروز حداکثر دمای هوا در شهرستان کرج حدود 10 درجه بالای صفر و حداقل نیز دو درجه برای امشب پیش‌بینی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا بارندگی‌ها در هفته آینده نیز تداوم دارد، گفت: در روز جمعه از حجم ابرها در آسمان البرز کاسته می‌شود، اما از صبح شنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی انتظار داریم که بارندگی‌ها در هفته آینده نیز تداوم داشته باشد.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز افزود: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که طی روز شنبه بیست و نهم آذر ماه آسمان استان البرز نیمه‌ابری باشد و احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان گفت: بر اساس اصول علمی پیش‌بینی هواشناسی تنها برای سه روز معتبر است، اما با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی، انتظار داریم که بارش‌ها تا روز سه‌شنبه هفته آینده به صورت پراکنده ادامه داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: این شرایط موجب کاهش دمای هوا در استان البرز و همچنین بارش برف در ارتفاعات می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین